Happy New Year Giveaway! - Inchis

miercuri, decembrie 19, 2012 bydee-make-up 9 Comments

Hello ladies,

    Am profitat de venirea noului an si m-am decis sa organizez acest giveaway care sa se incheie in 1 ianuarie 2013. Ce parere aveti? Sper ca ideea mea sa va placa.
     De asemenea stiu ca multe dintre voi va doreati produse Balea si nu aveati acces la ele asa ca m-am gandit ca de aceasta data sa va tentez cu produsele mele de suflet.

    Iata ce puteti castiga:

-  Gel de dus Balea cu cocos;
-  Lotiune de corp Balea cu cocos;
-  Demachiant bifazic Balea;
-  Fard Mono MUA nr. 25.


Reguli:
- Sa ma urmariti prin Google Friend Connect - in mod public (partea dreapta a blogului Persoane interesate - Inscrieti-va pe acest site);
- Sa dati like paginii mele de facebook By Dee make-up;
- Sa dati share acestui giveaway pe pagina voastra de facebook - postarea trebuie sa fie publica.
- Sa imi lasati intr-un comentariu numele cu care ati dat like, link-ul prin care ati dat share giveaway-ului si numele cu care ma urmariti prin Google Friend Connect.

Giveawayul incepe astazi 19.12.2012, se incheie in 1.01.2013 ora 10:00 si este deschis national.Castigatoarea va fi aleasa prin random.org (as aprecia daca nu v-ati inscrie cu conturi masculine, inscrieri multiple sau conturi false) si va fi anuntata in 48 ore. 

Va urez bafta!

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like