[Leapsa] De Sarbatori

sâmbătă, decembrie 22, 2012 bydee-make-up 4 Comments

Hello ladies,

    Dupa cum v-am promis, saptamana aceasta este dedicata Craciunului , cadourilor, surprizelor si mi-am propus sa fac toate TAG-urile care au aceasta tema. Sper sa va placa si sa nu va plictisesc.
    Aceasta leapsa am preluat-o de pe blogul Mihaelei.
    Nu mai trag de timp cu alte introduceri si incep sa raspund intrebarilor. :)


 
1. Care este sarbatoarea voastra preferata dintre: Sf. Andrei, 1 decembrie si Ziua Nationala a Romaniei, Mos Nicolae, Craciunul sau Revelionul?
Nici nu stau sa ma gandesc prea mult inainte de a raspunde. Craciunul e sarbatoarea mea preferata, starea de bine care o simti pe parcursul acestei sarbatori nu se compara cu nici o sarbatoare din timpul anului.

2. Enumerati trei activitati preferate de sarbatori.
In 24 decembrie impodobirea bradului. In Ajunul Craciunului cina alaturi de cei dragi iar in ziua de Craciun colindatul rudelor si prietenii apropiati.


3. Ce cadouri va place sa daruiti celor dragi? Ce cadouri ati alege de pe site-ul Giftland si cui le-ati oferi?
Imi place sa ofer cadori care sa fie deosebite si practice (cred ca asta isi doreste toata lumea). De pe Giftland as alege canile (intotdeauna mi-au placut), pernele personalizate si cutiile de bijuterii personalizate pe care le-as oferi persoanelor dragi din viata mea.

4. Unde v-ar placea sa petreceti Craciunul? Dar Revelionul?
Craciunul imi place sa il petrec alturi de familie. Pentru Revelinon not visa? Daca da, mi-ar placea sa il petrec intr-o cabana la munte, in liniste si in fata semineului.:)


5. Care este wishlist-ul vostru pentru aceasta iarna?
Wishlist-ul mi l-am prezentat intr-o scrisorica adresata Mosului.
Oricum, cel mai mult mi-as dori o hainuta noua, magica si minunata pentru blog.

Sper ca v-au placut raspunsurile mele, iar daca leapsa "furata" de mine va place va invit sa raspndeti si voi acestor intrebari.

Kiss Kiss Dee


    

You Might Also Like