Ce produse am mai terminat... #1

duminică, ianuarie 17, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Sau as putea sa incep cu Ehei... dragile babei, de mult timp nu ne-am mai intalnit cu aceasta rubricuta!
    Nu as putea sa spun ca nu am consumat produse in aceasta perioada dar mi-a fost greu sa incep sa scriu stiind ce ma asteapta. Si-am tot amanat, si-am tot amanat pana ce mult prea multe produse s-au adunat iar astazi m-am mobilizat si-un articol am finalizat. Pam! Pam!
    Fac si rime in aceasta dimineata pentru ca mi-e teama ca o sa va plictisesc cu un nou articol kilometric. Promit sa nu deviez prea mult de la subiect, sa fiu la obiect si sa va impartasesc doar detaliile care sunt cele mai importante.
     Sa-i dam drumul, zic!




    La fel ca si in cazul preferatelor, nicio postare nu poate sa inceapa fara un Batiste! Doamne, iubesc aceste sampoane uscate! Gata, nu mai spun mai mult!
     In cazul in care sunteti amatoare de sampoane uscate si nu ati incercat Frottee - Swiss-o-Par eu sunt de parere ca merita o sansa. Dintre toate variantele mai accesibile pe care le-am incercat pana acum, aceasta mi se pare cea mai reusita. I-am dedicat acest articol in cazul in care doriti mai multe detalii.
     Despre gelurile de dus Dove n-are rost sa va mai spun ca-mi plac, povestea e veche si tinde sa devina plictisitoare. Totusi, varianta pe care am folosit-o in ultima perioada se doreste a fi un gel de dus exfoliant. Ca gel de dus nota 10, ca exfoliant... 6 (cu indulgenta)! Aroma sa e revigoranta, mi-a placut.
     Povestea noastra de dragoste incepe in 2013, cand i-am dedicat acest articol si de atunci, de fiecare data cand plasez o comanda pe Yves Rocher, se afla in cosul meu. Este vorba de gelul de dus Jardins du Monde cu nuca de macadamia. Un deliciu!
    Samponul antimatreata Syoss pentru par gras mi s-a parut cel mai eficient sampon din toata gama Syoss, motiv pentru care l-am recumparat. A fost singurul produs care a reusit sa ma scape de roscat (in momentul in care imi doream acel lucru), curata bine si sunt foarte multumita el. Trebuie s aprecizez ca l-am achizitionat doar datorita faptului ca e desinat parului gras. Din fericire, cu matreata nu am probleme.
     V-am mai spus ca iubesc gelul de curatare de la Gerovital? Nu cred ca l-am mentionat decat in 235325522 articole, pe blog. Da, e preferatul meu din toate timpurile!


     Batoanele de la Oriflame - Tea Tree sau rebranduite de nenumarate ori imi sunt alaturi de mai bine de 15 ani. Nu-mi pot imagina viata fara ele, sunt ieftine, eficiente si imi plac la nebunie.
     Mi-a parut rau ca a trebuit sa ma despart de corectorul Fit me deoarece am avut o relatie de hate-love. In momentul in care l-am achizitionat nu mi-a placut deloc, apoi, vara mi-am spus ca mai merita o sansa. Ei bine, atunci m-a dat pe spate. Acoperire, iluminare si rezistenta. De atunci l-am tot folosit si acum ma pregatesc sa-mi refac stocul.
     Pentru 2016 mi-am propus sa renunt la produsele care stau abandonate in portfard pentru ca nu le mai iubesc ca la inceput. Rujul de la Oriflame, Giordani Gold daca nu ma insel, mi-a placut pentru ca era ca un balsam nuantator. Zilele trecute l-am purtat si am constatat ca nu rezista apropae deloc asa ca i-am spus adio. Rujul de la Golden Rose mi se pare prea Barbie in momentul de fata asa ca... La revedere!
     M-am despartit si de Lash Sensational care mi s-a parut un rimel de nota 1000. Din cate am inteles, in aceasta perioada beneficiaza de un pret promotional asa ca trebuie sa il recumpar!


     Farduri, farduri multe farduri care ocupau spatiul in cel mai inutil mod. La revedere! Fardurile de la GA-DE au fost favoritele mele foarte multi ani dar au ramas in umbra datorita noutatilor asa ca le-am scos din uz. Aceeasi situatie si in cazul pudrei translucide MUA. Imi pare rau cand vad ca arunc banii dar de anul acesta n-o sa se mai intample!
     Eyelinerul Essence era doar pe post de "bibelan de portelou" pentru ca se intarise de o vesnicie si nu mai putea fi folosit.
     Gelul cu aloe de la Oriflame avea o varsta inaintata asa ca i-am facut vant.



    Si zona ojelor a fost "purificata". Am intrat in zona care mi-e atat de draga si am "taiat in carne vie". N-avea rost sa mai pastrez produse care s-au intarit sau care aratau dubios.
    Peeling-ul cuticular de la Farmec avea de asemenea varsta la care alte produse sunt doar o amintire. L-am folosit o vreme si apoi am uitat de el. Rusine sa-mi fie pentru ca a fost un produs excelent si daca nu ma credeti, cred ca acest articol va va convinge!



     Inchei cu un Oupsie! sincer si din inima! Am incercat sa scriu un articol cat mai scurt si iata-ma ajunsa la un semi-roman. Cred ca postarile de acest gen vin la pachet cu multe cuvinte. N-am ce face!
     Sper ca nu v-am plitisit si sunt foarte curioasa daca si de aceasta data avem preferinte comune, daca oftam dupa aceleasi produse.

Kiss Kiss Dee
    
   
    

You Might Also Like