Trips Bucket List 2016

duminică, ianuarie 03, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello hello,


    Tiptil, cu pasi marunti a venit momentul mult asteptat: planurile marete pe care le avem in acest an.
    Daca anul trecut am reusit sa bifam cate ceva de pe lista noastra (cu un click aici puteti sa lecturati intregul articol) in acest an dorim sa bifam atat reporturile din anii precedenti cat si locatiile la care visam de ceva vreme.
     
   
 1.Primul pe lista noastra este Varful Suru. Il curtam de vreo doi ani, il admiram de la distanta dar, anul acesta il vom bifa! E musai!


    2.Varful Cindrel e urmatorul pe lista noastra. Una dintre ultimele noastre drumetii de anul trecut a fost cea in care am ajuns pana la Varful Canaia (mai multe detalii in acest articol) si atunci ne-am spus ca Cindrelul va fi bifat in 2016. Traseul e frumos asa ca la primavara, in pas voios ne-am propus sa ajungem si la dansul.


    3. Muntii Ciucas ofera niste privelisti de basm asa ca am simtit nevoia sa ii adaugam pe lista noastra. Ne-ar placea sa petrecem cateva zile hoinarind pe frumoasele trasee din aceasta zona.

Sursa
    4. Cheile Rametului - de fiecare data cand am trecut prin zona ne-am spus ca trebuie sa le cucerim. In acest an le-am pus pe lista si acum declaratia este oficiala. Trebuie sa ajungem la ele!

Sursa


    5. Varful Scara - dupa ce am cucerit Lacul Avrig (intreaga aventura aici), ne dorim sa mai facem un traseu in aceasta zona minunata (si, bineinteles sa ne reintalnim cu "cel mai cel" cabanier pe care l-am cunoscut pana in prezent - ghilimele reprezinta sarcasmul personal).

Sursa
    6. Sat Pestera - un sat din comuna Moeciu, judetul Brasov care este pur si simplu de poveste. Trebuie sa ajungem acolo!

Sursa

    7. Cheile Bicazului - pentru ca mie-mi plac la nebunie cheile. El nu se extaziaza la fel de mult ca mine prin preajma lor dar, ca de fiecare data ma lasa sa-mi fac "pofta". 

Sursa

      8. Si cum microbul muntelui ne-a prins si nu ne mai putem opri, ne-am propus sa mai cucerim un varf din Fagarasii nostri iubiti - Varful Slanina. Acum suntem pregatiti! Vom asalta Fereastra Mare a Sambetei (v-am descris traseul in acest articol) si ne vom continua drumetia mai departe, cotind la dreapta, cucerind noi varfuri.



     Avand in vedere faptul ca reportul de anul trecut e destul de consistent - aici puteti sa vedeti intreaga lista, am decis ca lista din acest an sa fie mai scurta pentru a putea sa batatorim toate cararile pe care ne-am propus sa le cucerim.
    Acum nu ramane decat sa ne pregatim bocancii, pusculitele si sa asteptam venirea primaverii!
    Voi ce planuri aveti pentru 2016? Aveti vreo recomandare pentru noi?

You Might Also Like