NOTD: Vinerea imbulinata #74

vineri, ianuarie 15, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Stiu, stiu, stiu am intarziat... Aceasta postare ar fi trebuit sa fie publicata fix in prima zi a lui 2016 dar, alte postari sugubete au avut prioritate. Cu scuzele de rigoare va rog sa ma primiti din nou in casele voastre pentru ca promit ca episoadele imbulinate vor fi postate cu aceeasi frecventa, bilunar.
    Pentru postarea de azi, mi-am dorit sa combin veselia cu dramatismul sezonului rece asa ca am aplicat o baza de culoare inchisa iar bulinele au fost alese in functie de nuante, de bucuria pe care o transmit.
    Chiar daca batalia cu lumina si asa rara si rece a iernii nu a fost in totalitate castigata, sper sa va placa mica mea aventura pe taramul imbulinat si astept cu nerabdare parerile voastre!






    Deci, ce parere aveti despre manichiura pe care v-am prezentat-o azi?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like