Wishlist de sfarsit de ianuarie

joi, ianuarie 28, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

     Vine, vine primavara... Ah, e prea devreme! Dar totusi, mi-e atat de dor de verdeata, pomi infloriti si temperaturi placute... Oricum, sunt optimista, ce-a fost mai greu a trecut iar primavara e nerabdatoare. Sunt convinsa ca nu ne va facem sa mai asteptam prea mult.
     Pana atunci, eu mi-am pregatit un mic wishlist cu produse care mai de care. Mi-am propus ca in 2016 sa fiu mai cumpatata asa ca astazi va prezint produsele de la care nu-mi pot lua gandul si pe care sper sa le bifez in cel mai scurt timp. Nu sunt multe, da-s simpatice foc!


     Recunosc ca pana acum am rezistat cu stoicism! De ce? Nici eu nu stiu pentru ca aceste produse sunt foarte laudate. Cap de lista e... Bioderma Photoderm Aquafluide SPF 50. O visez de vara trecuta iar acum simt ca nu se mai poate. Trebuie sa o am  pentru ca putem renunta la orice dar nu si la SPF. In 2016 "vreau maxim" si in ceea ce priveste protectia solara.

Sursa

    The Balm - Put the lid on it este pe lista mea datorita recomandarii Alexandrei si presimt ca o sa ne intelegem de minune. Relatia pe care o aveam cu primer-ul de la ELF nu mai este ca la inceput, nu ne mai intelegem la fel de bine asa ca m-am reorientat si abia astept sa-l bifez pe sugubetul de mai sus.

Sursa

     In momentul in care am citit articolul Ellei mi-am spus ca trebuie sa il am! Scrub-ul cu aroma de portocale este urmatorul pe lista mea si chiar daca stiu ca mai am un scrub (inceput) simt ca am nevoie de el! Nu stiu daca il voi bifa in viitorul apropiat pentru ca imi doresc sa-l termin pe cel pe care-l folosesc in prezent dar cu siguranta va fi al meu in acest an. Yup!

Sursa

     Si pentru ca nimic nu se compara cu o baie relaxanta, uleiul de baie Farmona nebunie de visine a topait si s-a postat linistit in aceasta lista. Doar denumirea sa ma face sa exclam yummm! si sper sa reusesc sa il bifez cat mai repede.

Sursa

    Oare mai exista vreun beauty blogger care isi incheie un wishlist la fel ca mine?
    Nu cred, asa ca... doar una-i Dee! Ultimii pe lista mea sunt bocancii de zapada. Pentru ca la ultima aventura pe munte am ramas cu "fundu-n balta"/descaltata/cu talpile arse - ati inteles voi ideea, aceste articole vestimentare sunt cele mai importante pentru mine in acest moment.
    La Decathlon am vazut cateva modele care mi-au facut cu ochiul si ma gandesc poate voi avea noroc si cu niste reduceri. Oare cer prea mult?

Sursa

    Gata! Ma opresc! E greu dar, dupa cum v-am obisnuit wishlist-urile mele sunt scurte si la obiect. 5 bucati, 5 sortimente si totul e real, realizabil.
    Voi ce aveti pe lista? Avem dorinte similare?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like