NOTD: #Nailfail

luni, ianuarie 25, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

     Pentru ca mi-am propus ca in acest an sa incerc cat mai multe lucruri noi in toate domeniile am decis sa va prezint si micile mele dezamagiri. Pentru ca nu reusim sa ajugem mereu la rezultatul dorit de la prima incercare, nu-i asa?
     Ei bine, pentru postarea de azi am incercat sa concep o manichiura folosind tehnica blobbicure. In cazul incare n-ati mai auzit de aceasta tehnica, doresc sa va spun ca procedeul e foarte usor - aplicati un strat gros de lac de unghii pe care nu-l lasati sa se usuce iar apoi, rapid, cu ajutorul instrumentului de punctare sau chiar al pensulei aplicati cativa stropi pentru ca nuantele sa se imbine in diverse forme.
    Eu am folosit doua oje care nu au fost compatibile. Baza, de la Seventeen s-a uscat destul de repede iar nuanta pe care am aplicat-o deasupra nu a avut timp sa se extinda/imbine/contopeasca cu partenera sa.
    Rezultatul? #nailfail.
    




    Am creat aceasta mica rubricuta pentru a gasi motivatia, pentru a incerca sa ajung la un rezultat mai bun.
    Stati pe-apropa pentru ca nu renunt usor si promit sa revin cu un rezultat imbucurator.
    In curand, pe micile ecrane! 

Pana atunci, va doresc sa aveti parte de o saptamana de nota 10!

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like