InstaMania #49

luni, ianuarie 18, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    A venit, a venit iarna... Sper sa treaca repede... Cand ma uit la prognoza si vad ca nu e imbucuratoare absolut deloc, ma gandesc ca in curand o sa scapam, o sa vina caldura si o sa putem iesi din starea de hibernare. Mi se pare ca iarna e atat de greu sa te mobilizezi si sa faci chestii afara, imi vine sa stau doar in casa, la caldura si sa nu cumva sa scot nasul afara (asta imi iese uneori in weekend-uri pentru ca in timpul saptamanii trebuie sa ies obligat-fortat, la fel ca toata lumea).
     Am inceput din nou cu nelinisti intelectuale matinale dar n-am putut sa ma abtin. Deviza mea e: Sa vina iarna si sa plece cat mai repede! De venit, a venit... acum sa vedem cand pleaca!
     Dar sa revenim la subiectul acstei zile: un nou episod din InstaMania - editia de iarna. Dupa cum spuneam si mai sus am intrat in etapa de hibernare dar totusi, am reusit sa fotografiez si cate ceva pe parcursul ultimelor doua saptamani.
    Sa-i dam drumul!


    Sibiul e frumos si vara dar iarna, sub stratul pufos de zapada e de basm!


    Iarna pe ulita plina de zapada nebatatorita. Uitasem cum e sa pasesti prin zapada proaspata, scartaitoare...


    Anul trecut, Alexantza mi-a daruit un fluid pentru volum de la John Frieda. Am tot amanat inceperea sa deoarece aveam atat de multe produse ncepute incat nu mai avea loc. Si totusi, intr-o seara l-am atacat! Vreau sa va spun ca e un produs de nota 10 si sunt incantata de proprietatile sale. Daca doriti mai multe detalii, pot sa ii dedic si un articol. 


    Sambetele sunt dedicate relaxarii (asta dupa ce termin toate treburile casnice, bineinteles)!


    Am descoperit aceste saleuri cu branza sarata in LIDL si mi-am spus ca trebuie sa le incerc. Bine am facut! Sunt delicioase si perfecte pentru persoane mai lenese care nu au chef sa bucatareasca prea mult.



    Sunt mandra de noi deoarece am inceput sa alergam din nou. Nu e usor si chiar daca uneori ma mobilizez destul de greu, dupa o sesiune de alergare totul devine mai clar, ma relaxez, ma simt mai bine. Mi-a fost dor, recunosc!



    Si nimic nu e mai delicos decat un smoothie dupa o alergare care te epuizeaza. Credeti-ma pe cuvant!


    Uneori mai pacatuim...


    Vreme de ia-ma in brate (mi-e frig, dardai s.a.m.d)...


    Am facut o pauza, si am lasat pe tusa volumul 4 din La Medeleni deoarece simteam nevoia de ceva diferit asa ca am trecut la Copiii libertatii. Nu pot sa spun decat Wow!, mai multe detalii, in curand!


    Si cam atat pe ultimele doua saptamani. Sper ca v-a placut si acest episod si astept cu nerabdare sa vad ce ne mai rezerva urmatoarea perioada.
   Pana la urmatorul epsod, ne vedem pe Instagram! Eu sunt bydeemakeup!

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like