NOTD: Stars

sâmbătă, ianuarie 02, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


     Nu-mi vine sa cred ca suntem in ianuarie! 2015 a fost un an cu suisuri si coborasuri (atat la propriu cat si la figurat), un an in care am acceptat multe provocari si mi-am depasit zona de confort si mi-am propus ca si in 2016 sa-mi continui planurile marete. Sa nu ma las pagubasa pana nu o sa obtin ceea ce imi doresc!
     Si cum cerul e cel mai greu de atins, am decis ca prima manichiura pe care sa v-o prezint in acest an sa fie cea pe care am purtat-o de Craciun, una cu stelute pentru a demonstra ca nimic nu e imposibil. Asta ca sa incepem in cel mai optimist mod posibil acest an frumos!


    Am apelat la noua mea preferata, placuta de pe Born Pretty Store - BP-L013 despre care v-am mai vorbit si in acest articol si am ales modelul cu stelute. 
     Dupe ce am aplicat baza si modelul cu o nuanta, mi-am spus ca as putea sa mai suprapun cateva stelute asa ca mi-am permis sa ma joc cu alte culori si a iesit o nebunie tare vesela care mi-a placut la nebunie.




    Pentru a elimina surplusul de oja care imi dadea batai de cap de fiecare data cand concepeam o manichiura cu ajutorul placutelor, am folosit niste creioane sugubete pe care le-am primit tot de pe Born Pretty Store.


    Inculpatele in cauza au un varf precis care ar trebui sa fie imbibat cu acetona/dizolvant (din nefericire doua dintre ele erau uscate rau asa ca am apelat la propriul dizolvat si am rezolvat problema) si inca trei varfuri de rezerva.


    Sunt utile pentru a elimina surplusul de oja din zone mai putin accesibile, cum ar fi zona cuticulelor sau colturile unghiei iar ambalajul mi se pare foarte vesel.


    Nu pot sa spun ca sunt produse fara de care nu ati putea concepe o manichiura impecabila (puteti folosi fara nicio problema betisoare pentru urechi sau pensule rigide imbibate in dizolvant pentru a obtine acelasi efect) dar daca sunteti mai comode si va place sa va rasfirati toate ustensilele langa voi in momentul in care incepeti operatiunea mani/pedi acestea pot sa va fie de ajutor.


    In cazul in care va tenteaza, setul de 5 creioane sugubete poate fi achizitionat de aici la un pret de 7.81$, iar daca veti folosi codul PML91 veti beneficia de un discount suplimentar de 10% din valoarea comenzii.



    In concluzie, aceste creioane nu mi-au schimbat sensul vietii dar m-au facut sa ma simt mai "profi" in momentul in care m-am apucat sa-mi impopotonez unghiutele.
    Voi ati folosit produse de acest gen? Ce parere aveti despre ele?
    Dar despre manichiura pe care v-am prezentat-o?

Kiss Kiss si un weekend de vis!

You Might Also Like