NOTD: Chaos

marți, ianuarie 05, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    In meniul acestei zilei avem o portie de haos destul de bine dozata, dupa umila-mi parere. 
    Mi-a fost dor sa ma joc cu niste water decals si cum floricele am tot avut, in momentul in care mi-am ales accesoriile menite sa-mi infrumuseteze unghiile m-am indreptat direct spre cele pe care le am de pe Born Pretty Store.
    Pentru ca modelul era destul de complex, am optat pentru doua unghiute accent iar restul au fost colorate cu frumoasa Essence - Breaking Dawn - 02 Alice had a vision-again.







    In cazul in care simpaticele accesorii v-au atras atentia, doresc sa va spun ca pot fi achizitionate de aici, la un pret de 1.67 $, iar daca veti folosi codul PML91 veti beneficia de un discount suplimentar de 10% din valoarea comenzii.

    Ce parere aveti despre micul meu haos?
    Da sau ba? L-ati purta?

Kiss Kiss Dee


You Might Also Like