NOTD: Purple fun

vineri, ianuarie 22, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Nici nu va puteti imagina cat de dor mi-a fost de un gradient! Daca stau bine sa ma gandesc, nici nu stiu de ce am asteptat atat de mult pana sa incep joaca cu buretelul si nuantele colorate.
    Oricum, ma bucur ca in sfarsit am reusit sa ma mobilizez si sa concep o manichiura care ma face sa-mi admir unghiutele si sa zambesc de fiecare data cand tastez ceva - adica foarte des.
     Si pentru ca nu cumva manichiura mea sa fie banala, am ales si un model inflorat (de pe o placuta MoYou London de aceasta data) pe care l-am aplicat pe doua unghiute accent, folosind fix aceleasi culori.
     Eu ma declar multumita de rezultat si sper ca si voi sa fiti de acord cu mine.





Am folosit:
Gabrini - M06;
Astor - Vip Violet;
Top coat Farmec - 3D Efect.



    Sunt foarte curioasa daca aceasta manichiura e pe placul vostru asa ca, astept cu interes comentariile voastre.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like