Gene false? Da, va rog!

duminică, iulie 10, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

   Nu stiu voi cum sunteti dar eu, cand vine vorba de un machiaj pentru un eveniment special, simt ca am nevoie de efectul wow pe care il pot obtine doar cu ajutorul genelor false.
   V-am mai povestit despre genele mele scurte, drepte si foarte incapatanate asa ca nu are rost sa mai dezbatem subiectul nemultumirii mele. M-am obisnuit cu ideea si ma bucur ca acum avem la indemana accesorii menite sa ne scape de aceasta corvoada si sa ne evidentieze privirile.
    Revelatia pe care am avut-o in privinta genelor false a avut loc in urma cu cativa ani, in momentul in care cochetam cu machiajul, aici pe blog, si continua si in zilele noastre. In momentul in care am primit propunerea de a testa cateva modele de gene false ForeverLash oferite de e-genefalse am acceptat-o cu mult entuziasm deoarece descrierea lor mi s-a parut mai mult decat tentanta: gene de cea mai buna calitate lucrate 100% manual din par uman sterilizat.



     Pe site, vazusem o multime de modele, potrivite pentru orice ocazie si eram de-a dreptul incantata de diversitatea pe care o descoperisem. 
    In coletul pe care l-am primit se aflau 10 tipuri de gene false potrivite pentru machiaje dramatice sau look-uri inocente.



   Am fost incantata de faptul ca sunt ambalate individual si in acest mod pot fi transportate cu usurinta, fara sa ocupe foarte mult loc in portfardurile noastre.
    Aspectul lor este natural si acest lucru ma bucur enorm.
   Se dezlipesc usor si cu intretinerea corespunzatoare pot fi folosite de mai multe ori. Dupa parerea mea indepartarea cu un demachiant bifazic mi se pare cea mai eficienta , trebuie doar sa tineti un disc demachiant pe gene pentru cateva momente iar dansul isi va face treaba. Nu trebuie sa trageti sau sa agresati zona in niciun fel, credeti-ma pe cuvant!
   Tin sa precizez ca nu sunt insotite de adeziv asa ca, daca doriti sa le aplicati o sa aveti nevoie de o mica investitie suplimentara.





     Frumoasele de mai sus pot fi achizitionate la preturi intre 15 -20 lei de pe site, in functie de modelul ales.
    Acum sunt curioasa care sunt modelele care v-au atras atentia si pe care ati dori sa-l vedeti prezentat in cadrul unui machiaj. Da, mi-am propus sa ma mobilizez si sa va prezint si un machiaj in zilele urmatoare.
   Voi apelati la aceste accesorii minunate sau sunteti mai norocoase de la "mama natura"?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like