Unboxing my goodie box

miercuri, iulie 20, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Nu-i asa ca o cunoasteti pe Alexantza? Chip frumos, beauty blogger simpatic (dar putin cam lenes in ultima perioada) si un om de milioane? Da? Stiam eu ca o stiti!
    Ieri am avut parte de o surpriza de proportii asa ca m-am gandit sa va arat si vouatoate nebuniile pe care le-am primit de la inculpata despre care v-am vorbit mai sus.
    De fiecare data cand vine in tara ma intreaba daca am nevoie de vreo chestiuta care nu se gaseste pe plai mioritic. De fiecare data o rog sa imi cumpere doar produsele despre care i-am vorbit. Ei bine, tin sa va spun ca vorbesc singura. 
     Am rugat-o sa imi aduca trei produse iar ea... n-are rost sa va mai povestesc nimic! Priviti mai jos si va veti convinge!


     Cam asa arata produsele care se ascundeau in coletul pe care l-am urmarit cu sete. Fan Courier-ul e de milioane, nu de alta! Daca le dau adresa de unde locuiesc si ii rog sa vina dupa ora 17 se rastesc la mine si spun ca nu mai au program, daca le dau adresa de la serviciu imi spun ca nu pot sa ajunga decat dupa ora 17 pentru ca au multe colete. Murphy, Murphy....
    Aaaa! Si daca ajung la sediul lor, o doamna cu o fata extrem de serioasa imi verifica AWB-ul, ma scruteaza din priviri si ma intreaba pe un ton grav: Ce asteptati?. I-as fi raspuns ca astept cu nerabdare concediul dar totusi, am decis sa fiu amabila si i-am prezentat "caracteristicile" coletului.
      Dar sa revenim la oile noastre, nu?
    Trebuie sa recunosc ca desi m-am panicat in momentul in care am vazut coletul si ma pregateam sa o cert pe expeditoarea sa, n-am putut sa ma abtin si am zambit cu gura pana la urechi in momentul in care am descoperit fiecare produs.


    Vaseline era pe lista mea de foarte mult timp iar in momentul in care am vazut lotiunea - spray, am chitait cu veselie.
    Din categoria lotiunilor de corp am mai descoperit si Neutrogena, un produs pe care il voi incepe in cel mai scurt timp deoarece stiu cat de eficiente sunt produsele acestui brand.
     Bondi Sands, lotiunea de corp cu efect autobronzant a fost atacata inca de ieri si doresc sa va spun ca-mi place si are o aroma delicioasa de cacao. Yumm!
     Daca ati citit wishlist-ul pe care l-am incropit cu ocazia zilei mele de nastere (click aici) stiti deja ca imi doream crema de maini de la Palmer's. Ei bine, nu am primit doar una ci doua creme care imi vor rasfata mainile pentru o vreme.
     Detoxifierea tenului cu Vichy Normaderm? Da, va rog! Abia astept sa o supun testelor pentru ca m-a facut foarte curioasa.
     Stiu ca stiti ca imi doream iluminatorul de la MUA - Undress your skin si in sfarsit am reusit sa pun gheruta pe el. De asemenea, eyeliner-ul gel mi-a starnit curiozitatea asa ca... de azi in teste!
     Pentru ca stie ca sunt o adevarata impatimita a unghiutelor frumoase, Alexantza m-a surprins si cu doua oje frumoase foc: OPI -Midnight in Moscow si Models Own - Apple Pie.


    Batiste in varianta Tropical este preferatul meu iar Aexantza s-a asigurat ca n-o sa mai am nevoie de o reaprovizionare pentru muuult timp. 
    Si daca tot vorbeam de Palmer's, sunt sigura ca samponul hranitor cu cocos imi va rasfata parul in perioada verii. Abia astept sa-l pun la treaba!
      Aussie era un brand cu care nu ma intalnisem pana acum si sunt foarte curioasa in privinta lor. Mastile pentru par cu actiune in trei minute - 3Minute Miracle mi se par perfecte pentru orice persoana lenesa/grabita/nerabdatoare asa ca vor intra in tese in cel mai scurt timp.
     Datorita faptului ca mai am puuutin si voi ajunge din nou la nuanta naturala a parului meu si stiu ca n-o sa am stare pana n-o sa-i fac ceva, m-am gandit sa ma pregatesc pentru iarna si am rugat-o pe Alexantza sa-mi cumpere si mie doua vopsele semipermanente La fich'e Directions: Rubine si Dark Tulip.


     Si... cireasa de pe tort poate si observata mai sus! Iubesc dulciurile si n-am putut sa nu rad in hohote in momentul in care le-am vazut. Inca n-am gustat nimic, nu stiu cu ce sa incep! Toate sunt foarte apetisante!
      Inchei apoteotic cu cliseisticul: Da, Alexantza mi-a facut-o!
      Iti multumesc pentru aceasta surpriza minunata, mi-ai inseninat ziua si m-ai inveselit cu o viteza care a depasit limita legala!

     Sper ca nu v-am plicitisit cu postarea mea, am incercat sa nu intru in foarte multe detalii pentru ca oricum vor urma destul de multe articole dedicate produselor de mai sus si, in cazul in care vreun produs v-a atras atentia,  va rog sa-mi spuneti! Promit sa ii dedic un articol!

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like