OOTD: Winter? What winter?

joi, ianuarie 09, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Nici nu va puteti imagina cat de mult ma bucura aceasta iarna. Imi place sa ma asez pe o banca si sa ma intind ca o pisica la soare. Sa simt cum razele ma mangaie usor, sa ma relaxez fara sa stau zgribulita. Un vis...
   Temperaturile sunt blande, cojocul sta ascuns in dulapior, ghetele de asemenea iar eu, port doar jachete subtiri si fuste. Perfect! Nu imi doresc mai mult, pe cuvant!
    Pentru outfitul de astazi, am ales sa combin bleumarin, turcoaz  si negru. Alaturarea celor trei mi-a placut foarte mult mult si m-am gandit sa va arat si voua ce am purtat.
    Cred ca locatia aleasa nu va mai mira, ma bucur de natura si de nuantele frumoase ale frunzelor. Un peisaj care nu arata deloc a iarna, o toamna minunata care sper sa nu mai plece...




    Jacheta (dupa parerea mea este prea subtire pentru a fi numita palton) este confectionata dintr-un material moale, confortabil, este captusita, iar materialul manecilor pare foarte rezistent, calitativ. De maneci mi-a fost frica, respectiv de materialul lor dar se pare ca am avut noroc. Am ales marimea S si mi se potriveste la fix!

    Fustita Stradivarius a fost ultima achizitie din 2013. Am prins-o la o super-extra-mega reducere (aproximativ 10 lei) si-am luat-o fara sa stau pe ganduri. Materialul e calitativ, e captusita si imi pare foarte rau ca nu am o poza in care sa va prezint si detaliile sale. Poate la urmatorul outfit in care  voi purta...


    Botinele m-au facut sa-mi depasesc putin zona de confort dar imi era dor sa fiu inalta asa ca nu ma supar ca le-am ales. Sunt aspectuase, relativ comode (nu stiu ce incaltaminte ar fi comoda in locatia data), nu sunt cusute pe margini si materialul din care sunt confectionate se aseamana cu pielea in proportie de 75%. Totusi eu sper sa reziste, pentru ca mi se pare ca arata foarte bine (cel putin in poze).


Am purtat:
Jacheta - sammydress;
Fusta Stradivarius - Kurtmann;
Helanca - HLN;
Esarfa - no name;
Botine - lovelyshoes;
Colanti termo - Sosetaria

Ce parere aveti despre tinuta mea?
Ati purta-o?
Kiss Kiss Dee

You Might Also Like