Vinerea imbulinata #24

vineri, ianuarie 10, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Si in acest an bubulinele sunt alaturi de voi!
   Noi trei vom incerca sa imbulinam blogosfera cel putin la fel de frumos ca si anul trecut. Ne bucuram sunteti alaturi de noi si ca ne sustineti in continuare proiectul imbulinat. Va multumim si va imbratisam (virtual) pe fiecare in parte!
    Pentru manichiura de astazi m-am gandit la o combinatie vesela asternuta pe un fond corai si finalizata cu un strop de intaritor Trind - Nail Care (m-am gandit ca daca cu Killy's am reusit sa obtin un luciu frumos, de ce n-ar reusi si Trind...). Desi nu este transparent ci usor alburiu - dupa cum se poate observa si in sticluta, s-a comportat exemplar iar finish-ul fix pe placul meu.
    Nu ma credeti? Priviti va rog!







    Produse folosite:


    Acestea fiind spuse, mai sus ati putut observa cum am jonglat cu bulinele si, ca de fiecare data, va invit sa le vizitati si pe talentatele mele partenere Alexia si Alexantza.
    Sper ca v-a placut manichiura de astazi.
    Ce ziceti, incercati si voi?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like