Vinerea imbulinata #31

vineri, aprilie 18, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    E vineri, e imbulinare!
    Chiar daca suntem in toiul pregatirilor pentru sarbatori, m-am gandit sa va inveselesc cu o manichiura care sa va faca sa uitati de agitatie macar pentru cateva clipe. Sper sa reusesc.
    Astazi, cu ajutorul instrumentului care imbulineaza tot ce prinde, am conceput cateva floricele in nuante vesele. Floricele pe campii, hai sa le-adunam copii! Cred ca am deviat de la subiect, nu?
    Trecand peste dispozitia mea de primavara, va invit sa vizionati noul episod al imbulinarii noastre.







     Ce parere aveti despre joaca mea? V-a inveselit?
     Alexia si Alexantza ne propun modele diferite, sunt curioasa de interpretarea lor asa ca va invit sa le facem o vizita! 

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like