NOTD: Pink Storm

vineri, septembrie 07, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Astazi doresc sa va prezint o noua manichiura obtinuta in urma folosirii tehnicii water marble. Aici postam prima mea incercare purtabila dupa care m-am gandit ca eu incep mereu cu lucrurile complicate asa ca de aceasta data am folosit doar doua nuante de oja si am studiat "in detaliu" procedura. Deja mi se pare ca incepe sa arate mai bine, pot sa va spun cu siguranta ca va exista si partea a 3-a in care voi incerca sa obtin modele cat mai asemanatoare pe fiecare unghiuta.
    Acum ca m-am laudat, sa va si arat manichiura, nu?






Produse folosite:
- Oja Medusa Isabella nr. 20;
- Oja Oriflame Colour Breeze - Silver Moon;
- Lac transparent Orkide.

Ce parere aveti? Va place? Eu va spun sincer ca devin din ce in ce mai multumita si ma bucur ca nu am abandonat tehnica.

Kiss Kiss Dee

P.S. Este ultima zi in care va puteti inscrie la giveaway. Click aici.

You Might Also Like

0 comentarii: