Purple Madness

vineri, septembrie 21, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hey girls,

     E vineri, se apropie weekendul iar afara ploua si e frig...Brrr...
   Si ce daca? Astazi este o zi in dare dorim sa va insvelim, bologosfera de beauty a ales ca aceasta zi sa fie ziua in care care sarbatorim movul...ziua Purple Madness.
   Da, da ati vazut bine. Fiecare dintre noi va va prezenta un machiaj, o manichiura, un outfit in care sa fie prezenta nuanta mov. 
    Eu m-am gandit la manichiura, in care am folosit tehnica burtelului (aplicatoare de fard, nu e ideea mea, am mai vazut-o si m-am gandit sa o incerc cu aceasta ocazie). Este usor de realizat si daca folositi aplicatoare nu   veti avea la fel de mult de lucru la finisare.
    Acestea fiind spuse...sa inceapa nebunia...sa inceapa Purple Madness.






Produse folosite:


- Oja Gabrini Summer Edition - nr. M110
- Oja Moyra - nr. 603
- Oja Glamour - nr. 178;
- Lac transparent Orkide.

Nu uitati sa vedeti si minunatiile "colegelor de proiect" :)

Ce ziceti? V-am inveselit putin?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like

0 comentarii: