Ce produse am mai terminat...

sâmbătă, ianuarie 12, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Astazi ma laud cu produsele care am reusit sa le termin in ultima perioada. Trebuie sa recunosc, ca in anotimpul rece am devenit putin cam delasatoare si lenesa, dar am de gand sa ma mobilizez si sa revin la toate activitatile de ingrijire atat de necesare in acest sezon.
    Nu am terminat foarte multe produse in aceasta perioada, de unde si concluzia de mai sus...Urmatoarele produse au fost stoarse pana la ultima picatura:


- Crema de maini Anian cu goji si rodie - o crema hidratanta cu o aroma placuta care mi-a placut mult, review aici;
- Lotiunea - ulei de corp Balea - o lotiune de corp care m-a cucerit datorita aromei sale, review  aici;
- Crema antirid si anticearcan contur ochi Ivatherm - al carei continut a fost folosit pana la ultimul strop, review aici;
 Dovada:

-  Deodorantul Balea - Be Tropical - l-am ales datorita faptului ca in aroma sa tropicala se regasea si mango, nu m-a dezamagit, am descoperit din nou un produs ieftin (aproximativ 6 lei) si bun;
-  Nivea Volume Sensation - care promitea dublarea volumului parului imediat dupa uscare - il foloseam doar cand foloseam peria pentru uscarea parului pentru fixare, in momentul in care foloseam doar foehn mi se parea ca incarca parul;
- Apa de toaleta Secret Garden - Oriflame a fost folosita cu drag si spor din momentul in care am castigat-o dar s-a terminat, s-a terminat....

    Ei bine, acestea au fost produsele de care m-am despartit, promit ca la urmatoarea postare de acest gen sa fie mai multe produse pentru ca subsemnata sa aiba voie sa mearga la cumparaturi...
 
    Voi ce produse ati terminat in ultima perioada?
    Ce produse imi recomandati pentru un par cu volum de "reclama"?

Kiss Kiss Dee
   

You Might Also Like