TAG: 7 sins of nail polish

vineri, ianuarie 25, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Pentru astazi v-am pregatit un TAG, care mi s-a parut extrem de dragut in momentul in care l-am vazut la Josephine si l-am preluat imediat.

1.AVARITIE - Care este cea mai ieftina oja pe care o detii? Dar cea mai scumpa?
Golden Rose bineinteles - ieftina si buna, cred ca as putea sa imi cumpar o remorcuta de oje si nu m-as satura de ea.:)
O sa radeti de mine dar...nu am oje scumpe. Am preferat sa investesc banutii in altceva...stiu e rusinos, dar e adevarat.


2.MANIE: Cu ojele de la care firma ai o relatie de iubire/ura?
Sincer, sincer ... cu Essence. Nu exceleaza la capitolul rezistenta dar nuantele acelea atat de divine ma conving mereu sa adaug noi "nestemate" la colectie.


3. LACOMIE: Care este cea/cel mai folosita oja/produs pentru ingrijirea mainilor?
Lotiunea pentru tratarea unghiilor cu vitamina B5 de la Farmec - a avut grija de unghiile mele exfoliate, le-a intarit si datorita ei unghiutele mele cresc intr-o zi cat altele in sapte. ;))

4. LENEVIE: Peste ce etapa din pregatirea unei manichiuri sari din cauza lenei?
Base coat, iar apoi ma supar daca ma trezesc cu unghiile patate.

5. MANDRIE: Ce culoare de oja iti da cea mai mare siguranta?
Nuantele inchise au un farmec aparte. Imi plac mult, mai ales in sezonul rece.


6. POFTA: Care este firma de la care ti-ai dori mereu cate ceva, ale carei colectii le astepti mereu cu interes?
Essence, nu ma pot abtine, pur si simplu nu pot spune NU, iar la stilul in care apar noile colectii e greu sa reusesti sa te limitezi la cateva oje pe sezon...Daca as fi avut si stand Flormar cred ca portofelul meu ar fi avut si mai mult de suferit dar asa.....ne limitam la Essence.


7. INVIDIE: Daca ai putea sa alegi orice brand de lacuri de unghii din lume (fara sa tii cont de pret), care ar fi acesta? 
Deborah Lippmann le vad ca pe  niste potiuni magice care ascund secretul fericirii, ambalate in niste sticlute divine.

Sursa
Iar acum, daca tot vorbim despre oje sa va spun ce a facut Josephine...
    Simtindu-mi disperarea in momentul in care lacrimam in taina pentru produsele Essence care vor fi scoase din productie, s-a oferit sa caute Midnight Date pentru ca dupa ea sufeream cel mai tare. Toate bune si frumoase, produs gasit, achizitionat, expediat dar...in momentul in care am desfacut cutiuta in care era ambalata, am mai zarit o minunatie bine impachetata. Este vorba despre Seventeen Super Shine - nr. 539.
Multumesc Josephine pentru surpriza, ambele lacuri de unghii sunt niste bijuterii...



     Cu aceasta mica paranteza TAG-ul meu se incheie (nici nu stiu daca m-am exprimat bine, dar m-am uitat din nou la cele doua lacuri de unghii si m-am emotionat ;))). Imi invit blogroll-ul sa raspunda acestor intrebari iar pe voi cititoarele mele dragi, va astept la sectiunea de comentarii. Sunt curioasa daca si voi aveti aceleasi preferinte.

Kiss Kiss Dee




You Might Also Like