Review: Gel de dus cu boabe de cafea din Brazilia Jardins du Monde

marți, ianuarie 08, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Buna dimineata!

    Astazi doresc sa prezint un gel de dus de care m-am indragostit din momentul in care mi-am apropiat nasul de recipient si i-am simtit aroma.  Cred ca nu este o noutate pasiunea mea pentru geluri de dus si bineinteles pentru aroma de cafea.
    Am incercat sa ma abtin in fata gelurilor de dus Yves Rocher si am reusit pana in momentul in care am vazut ofertele de Craciun. In acel moment m-am gandit... "Diana, pana aici ti-a fost!" si am inceput sa adaug produse in cos. Despre comanda mea v-am povestit aici dar, iar astazi  va voi povesti despre noua mea dragoste, Gelul de dus cu boabe de cafea din Brazilia Jardins du Monde.


Sistem de inchidere:


Culoare/consistenta:


 Ingrediente:


  Ce spune producatorul:
Regasiti in fiecare dimineata o senzatie infinit delicata cu acest gel de dus crema intr-o textura onctuoasa in aroma intensa, invaluitoare a bobului de cafea din Brazilia.

Ce spun eu:
- In primul rand vreau sa spun ca abia acum inteleg "nebunia" nationala Yves Rocher, toate produsele imi plac preturile sunt excelente iar daca faceti comenzi primiti si cadouri. De vis...
- Sa revenim la acest gel de dus...pe langa aroma sa, care v-am spus deja ca m-a cucerit,  vreau sa va spun ca si consistenta sa este excelenta.
- Mi-as dori sa gasesc si o lotiune de corp care sa aiba aceeasi aroma, cred ca m-ar fideliza o perioada destul de lunga datorita aomei.
- Dupa cum puteti observa in poza de mai sus, acesta are o consistenta cremoasa si o culoare maronie. Face o spuma abundenta si nu ai nevoie de mult produs pentru o utilizare;
- Un alt aspect important - nu ususca pielea deloc;
- Ambalajul este dragut si practic, gelul de dus are 200 ml, iar sistemul de inchidere foarte incapatanat (aici ii voi atribui un minus) trebuie sa te chinui putin cu el si exista posibilitatea aparitiei victimelor in randul posesoarelor de unghii lungi...
- Poate fi achizitionat din magazinele Yves Rocher sau online de pe site;
- Eu l-am achizitionat la un pret promotional de 7.9 lei, pretul standard fiind de 10.5 lei;
- Are o valabilitate de 6  luni de la deschidere, dar nu cred ca va ajunge nici macar la jumatatea acestei perioade.

In concluzie, este un gel de dus adorabil, primeste un mare DA din partea mea si cu siguranta il voi recumpara. Momentan, pentru mine este preferatul preferatelor.

Voi l-ati folosit? Daca da, v-a placut la fel de mult? Ce produse cu aroma de cafea imi mai recomandati?

Kiss Kiss Dee


You Might Also Like