NOTD: Winter Clouds

luni, ianuarie 21, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Pentru manichiura de astazi m-am gandit sa incerc o noua metoda prin care sa amestec nuantele pentru a obtine un efect deosebit. 
    Practic am aplicat o baza, am lasat-o sa se usuce, apoi am adaugat trei nuante de lac de unghii (am trasat trei linii inegale fara nici o regula). Imediat dupa aplicarea celor 3 nuante, cu ajutorul unui celofan le-am amestecat si am incercat sa intind "combinatia" pe toata suprafata unghiei. La sfarsit am adaugat putin glitter iar rezultatul a fost...diferit, mi se parea ca seamana cu cerul unei zile mohorate de iarna.
    Sper sa va placa, data viitoare voi folosi nuante diferite iar rezultatul va fi cu siguranta spectaculos.






Produse folosite:


- Oja Oriflame Colour Breeze- Skinny Dip;
- Oja Oriflame Colour Breeze - Silver Moon;
- Oja Glamour - nr. 172;
- Oja Essence - Where is the party?
- Oja Maybelline - Colorama - nr. 36.

Ce parere aveti despre acesta manichiura? Ati incerca si voi aceasta tehnica?

Kiss Kiss si o saptamana de vis!


You Might Also Like