DIY: Coronita de Valentine's Day & Dragobete

miercuri, ianuarie 30, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hey girls,

    Cred ca deja imi cunoasteti mica obsesie pe care o am fata de coronite. Anul acesta mi-am propus sa confectionez cate una pentru fiecare sarbatoare mai mult sau mai putin semnificativa si cum Valentine's Day si Dragobetele se apropie cu pasi marunti si rapizi nu am pierdut vremea iar usa mea a fost impodobita cu o frumoasa coronita. Sper sa fiti si voi de acord cu mine si sa spuneti ca e frumoasa. ;))
    De aceasta data m-am gandit la inimioare si mult roz, fundite dupa care m-am razgandit si am ales sa concep o "pufosenie" care mi se pare ca seamana cu o coronita plina de volane, foarte, foarte draguta.

   
    Aveti nevoie de:
- un suport pe care sa montati volanasele;



 - Ati ghicit din ce e confectionat? Am improvizat folosind un umeras din sarma si un cearceaf pe care l-am infasurat pana am obtinut dimensiunea perfecta (cearceaful nu mai apare in poza);

- bolduri;
- discuri demachainte (eu am folosit cca 150 buc.);

- fundite;
- post-it;
- ata.

Ce trebuie sa faceti?
Impaturiti in 4 un disc demachiant dupa care il prindeti in colt cu un bold.


    Pregatiti cat mai multe discuri in acest mod pentru a va fi mai usor in momentul in care le veti monta (eu mi-am dat seama ca este mai usor cand mai aveam vreo 5 centimetri din coronita). Daca aveti la indemana un degetar vi-l recomand, degetul meu a avut de suferit din cauza boldurilor care nu erau foarte ascutite.
    Dupa ce finalizati procesul de "impaturire" incepeti sa le montati pe suport.



Dupa ce ati finalizat procedura, daca mai aveti rabdare, adaugati un sunur in centrul coronitei fixat in bolduri pe care lipiti post it-uri vesele, fundite, inimioare etc. etc.
Si ...tadaaah:


    Asta ar fi tot. Procedura dureaza vreo 3 ore dar rezltatul merita orice efort. In acest fel "Love is in the air and on my door".;))

    Ce parere aveti? Va place noua mea coronita? Va tenteaza sa incercati si voi?

Kiss Kiss Dee



You Might Also Like