NOTD: Green Ombre

luni, ianuarie 07, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Astazi avem in program o manichiura ombre. Imi plac manichiurile de acest gen, sunt foarte usor de realizat iar eu sunt sigura ca voi incerca si alte combinatii. Pentru acest tip de manichiura trebuie sa alegi nuante diferite ale aceleiasi culori care se aplica individual pe fiecare unghie, astfel incat rezultatul final sa fie un degrade. 
    Pentru astazi am ales verde, peste care am adugat si niste fulgisori. Daca este culoarea anului, trebuie purtata si pe unghii, nu?







Produse folosite:


- Oja Essence Colour & Go - Walk on the Wilde Side;
- Oja Sally Hansen - Color Fast! - nr. 13;
- Oja Single - nr. 404;
- Oja Essence - Viva la Green;
- nuanta lime este obtinuta prin amestecul dintre Oja Gabrini Summer Edition - M101 si Oja Essence - Viva la Green;
- Oja Seventeen Supreme nr. 103;
- Intaritor 3 in 1  - Killy's.

Ce parere aveti despre manichiura mea? Ati purta asa ceva?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like