Review & Swatch: MUA Lipstick - Bare

joi, ianuarie 03, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Dupa cum v-am promis, primul review din acest an, este dedicat rujului MUA care, este cel mai frumos nude, dupa parerea mea bineinteles.
    In momentul in care am lansat comanda, am ales nunata 14 - Bare si pot spune ca am fost norocoasa, deoarece s-au produs niste incurcaturi cu etichetele rujurilor nuanta fiecarui ruj fiind decalata cu un numar, practic, numarul rujului pe care l-am primit era 15 - Juicy dar nuanta era Bare.Au existat si persoane mai putin norocoase, care au primit eronat comanda dar, din cate am inteles cei de la MUA au promis ca vor remedia problema si vor inlocui produsele trimise gresit.
    Acum sa revenim la produsul nostru....
    Primul lucru de care am fost incantata a fost folia protectoare in care era ambalat rujul, astfel incat am fost sigura ca am fost prima persoana care il atinge/verifica.
    Ambalajul rujului este confectionat dintr-un material plastic negru lucios, elegant.


     Are o cantitate de 3.8 grame, o valabilitate de 12 luni de la data deschiderii si un pret standard de 1 lira.
    In momentul in care am indepartat folia protectoare, am putut observa nuanta acestuia care mi-a placut la nebunie si de asemenea mirosul sau, foarte placut, usor dulceag.


    In partea inferioara veti descoperi o mica surpriza, respectiv o rezerva a rujului.


    Este un ruj pigmentat, hidratant,  cu o rezistenta medie.
    Swatch-urile promise:



    In concluzie, este un ruj care imi place foarte mult, atat  nuanta sa cat si cosnsitent. Pretul de 1 lira este mai mult decat acceptabil iar in momentul in care, MUA va ajunge la 50000de like-uri pe facebook, preturile vor fi injumatatite iar transportul va fi gratuit. Eu am inceput sa imi aleg si alte nuante. :)

    Ati folosit aceste rujuri? Daca da, v-au placut la fel de mult? Ce alte produse va mai tenteaza?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like