Review: Balsam hranitor pentru buze Citron Vanille Yves Rocher

sâmbătă, ianuarie 26, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Astazi avem in program un produs a carui prezentare a fost amanata din decembrie daca nu ma insel... Nu va pot spune motivul, pentru ca nici eu nu il cunosc, dar mai bine mai tarziu decat niciodata, nu?
    Balsamul hraitor pentru buze Citron Vanille s-a regasit in lista produselor care au facut parte din prima mea comanda Yves Rocher. L-am comandat pentru ca mi-a placut ideea combinarii aromelor de vanilie si citrice, pretul mi s-a parut acceptabil asa ca nu am stat prea mult pe ganduri in momentul in care l-am adaugat in cos.
    Daca nu v-a atras atentia pe site sau in pliante, balsamul sus numit arata cam asa:




Ce spune producatorul:
Este ideal pentru hranirea si protejarea buzelor Dvs. in anotimpul rece. Acest balsam cu o aroma delicioasa de lamaie si vanilie va face buze apetisante, invăluindu-le intr-o placuta senzatie de confort.

Ce spun eu:
- Primul plus pe care il primeste este la capitolul, ambalaj. Produsul este sigilat, eu sunt sigura ca nu a mai ajuns pe mainile nimanui;
- Dupa ce indepartezi folia protectoare si ridici capacelul simti o aroma delicata si echilibrata de vanilie si lamaie;
- In momentul in care l-am aplicat pe buze am simtit ca este destul de tare si trebuie sa insist putin dar pe buze se simte cremos;
- Nu are gust;
- Buzele sunt hidratate si protejate impotriva factorilor externi.
- In scurt timp mi-a devenit  un bun prieten si un aliat impotriva temperaturilor scazute;
- Este economic. Desi il folosesc zilnic de multe ori nu am reusit sa consum decat cam 10 % din el;
- Are o cantiate de 4 grame si are o valabilitate de 6 luni de la deschidere;
- Are un pret de 9.9 lei si poate fi achizitionat din cadrul magazinelor Yves Rocher sau online de pe site (eu prefer sa comand de pe site, exista mereu oferte bune si primiti si cadouri).

In concluzie, este un balsam care imi place, desi mi-a fi dorit sa fie putin mai cremos si sa nu necesite prea multe insistente (daca il tin la temperaturi mai ridicate nu am aceasta problema) si imi doresc sa mai incerc si alte balsamuri Yves Rocher.

Voi ati incercat balsamurile pentru buzeYves Rocher? Daca da, ce parere ati avut despre ele?

Kiss Kisssi un weekend de vis!

You Might Also Like