Review & Swatch: Ruj GOSH - Velvet Touch

miercuri, ianuarie 16, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Continuam seria review-urilor produselor  GOSH primite pentru testare, cu rujul Velvet Touch - nuanta Nougat, un ruj cu o frumoasa nuanta de maro roscat.
    Imi place mult modul de ambalare a produselor, fiecare produs avand aplicata o folie protectoare care iti ofera siguranta ca vei fi prima persoana care il va atinge.
    Rujul Velvet Touch are un ambalaj clasic, negru, mat iar materialul plastic din care este confectionat pare rezistent.



   Dupa cum va spuneam, nuanta pe care am primit-o se numeste Nougat, este un maro roscat, am incercat sa ii surprind cat mai fidel culoarea in swatch-urile care urmeaza:




    Rujul este foarte pigmentat si cremos. Ofera hidratare si protectie buzelor. L-am supus celor mai "aspre" teste, l-am folosit intr-una dintre plimbarile mele prin omat si ger iar buzele mele au fost protejate. 
    Are 4 grame si un miros dulceag discret.
    La capitolul rezistenta ii pot oferi din nou o bila alba, nu m-a dezamagit.
    

In concluzie, am decoperit un nou produs care este pe placul meu. Desi initial ma speriasem de nuanta lui si credeam ca nu mi se va potrivi, acum este unul dintre primele rujuri care le am "aproape de suflet" in acest sezon. Pot spune ca este un produs care imi place din toate punctele de vedere, de la ambalaj pana la continut.

Kiss Kiss Dee
   
    

You Might Also Like