Campania - Imi voi rasfata apicosmetic parul

marți, octombrie 08, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Stiati ca in aceasta vara Complexul Apicol Veceslav Harnaj si-a extins gamele existente (Floral, Floramin, Apidermin si Apidermaliv) prin lansarea unor produse destinate ingrijirii parului?
    Eu am fost incantata cand am aflat vestea si am inceput sa cercetez fiecare produs in parte.
    Recunosc, folosesc mierea in tratamentul parului dar uneori evit sa aplic o masca home made deoarece timpul pe care trebuie sa il aloc acestei activitati este destul de indelungat. 
    Am chicotit vesela in momentul in care am vazut  mastile de par, iar Floramin mi-a atras atentia in mod deosebit. Sunt curioasa daca va face ceea ce promite.


   Pe voi ce produse va tenteaza? 
    Puteti afla toate detaliile acestei campanii trimitand un mail la adresa:  marketing@complex-apicol.ro

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like