Review: Vivalu - Lumanare cosmetica cu perle

marți, octombrie 15, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Nici nu va puteti imagina cat de curioasa eram in momentul in care am vazut ca au aparut aceste minuni. Propunerea de a testa un produs de acest gen, a venit din partea celor de la Esente Naturale carora tin sa le multumesc pe aceasta cale.
    Am asteptat cu sufletul la gura sosirea pachetului pentru ca eram foarte curioasa. Am ales Body candle cu perle, mi s-a parut o denumire luxoasa, sofisticata si mi-am spus ca merit si eu un mic rasfat.
    Trebuie sa recunosc faptul ca nici descrierea sa nu este de neglijat "Lumanare cu ingrediente de unt de shea, migdale si "pulbere de perla" care ofera o luminozitate extraordinara pielii. Shea are un rol anti-oxidant, revitalizeaza si ofera pielii o textura tridimensionala de reflectii de lumina. Este excelenta pentru pielea care a fost toata ziua expusa. Inainte si dupa 5-10 minute se toarna balsam, dizolvat de flacara, pe piele. Nu se recomanda sa se lase arderea mai mult de 1 ora.".
    Lumanarea este ambalata intr-un recipient de plastic felxibil care mi se pare perfect pentru produsele de acest gen.
    Dupa ce am indepartat ambalajul am descoperit-o pe ea...continutul sau straluceste ca o perla, datorita particulelor sidefate pe care le contine. Arata pretios.

    Mi-am apropiat nasucul de curioasa si am tras aer in piept: o aroma placuta, fina usor pudrata mi-a soptit ca ar trebui sa aprind un chibrit si sa o pun la treaba. Lucru pe care l-am facut fara sa stau pe ganduri.
    Am simtit un iz fin aproape insesizabil dupa care a inceput sa se topeasca, lasand la vedere o un ulei consistent presarat cu particulele despre care va povestisem mai sus. Nu am lasat-o sa arda prea mult (din economie, fireste) si am aplicat continutul pe piele. Este foarte hidratant si iti da o stare de bine, de relaxare, imi place.

    Am folosit-o atat pentru a-mi hidrata pielea cat si pentru un masaj de relaxare. Solutioneaza cu succes ambele sarcini, iti ofera clipe de rasfat presarate cu pulbere magica din traistuta fermecata (daca mi se permite sa metafora).
    Poate fi achizitionata de aici la un pret de 65 lei.

In concluzie, ma bucur ca mi s-a oferit posibilitatea de a testa acest produs de care sunt foarte multumita. Primeste un mare DA din partea mea si deja ma gandesc la alte lumanerele care ar putea sa aiba grija de pielea mea.

Voi ati folosit lumanarile cosmetice? Ce parere aveti despre ele?
Va tenteaza?

Kiss Kiss Dee


You Might Also Like