NOTD: Hot waterfall

vineri, octombrie 25, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    In ultima perioada manichiurile de acest gen au fost preferatele mele. Imi place aceasta tehnica deoarece poti combina o multime de nuante dupa bunul plac, este rapida (pe cuvant ca nu aveti nevoie de mai mult de 15 minute pentru a o obtine) iar rezultatul este unul care atrage multe priviri admirative.
    Daca aici am ales sa folosesc nuante de verde peste un nude (baza), pentru manichiura de astazi am folosit nuante calde atat pentru baza cat si pentru model (cu exceptia argintiului), de unde vine si denumirea ei.
    Rezultatul a fost pe placul meu si am purtat aceasta manichiura foarte mandra de mine.









    Ce parere aveti?
    Va place manichiura de azi?
    V-am convins sa incercati si voi aceasta tehnica?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like