DIY: Coronita de vara

joi, august 21, 2014 bydee-make-up 0 Comments


    Hello ladies,

     Vai, vara-i pe final iar eu nu v-am prezentat noua mea creatie. Rusinica, rusinica ...
   Pozele erau pregatite, eu mai putin. Pana acum nu am reusit sa ma mobilizez si sa incropesc articolul dar gandul ca septembrie bate la usa m-a facut sa imi reorganizez agenda si sa incep sa scriu.
     Gata cu scuzele, sa trecem la treaba!


     Stiati ca sunt fana a coronitelor si imi place ca aproape in fiecare sezon sa creez una noua? Stiam ca stiati!
     Astazi va arat cum am confectionat o coronita foarte simpatica in cel mai usor mod.
    De aceasta data am fost putin mai lenesa smechera si am achizitionat o parte din materialele pe care le voi folosi:
- suportul (a fost aproximativ 7 lei si l-am achizitionat de la magazinele unde se comercializeaza diverse materiale pentru produse hand made);
- floricele (aproximativ 2 lei);
- fiecare colier de la Borealy venea ambalat in organza, iar in interiorul cutiei mai aveam si cateva floricele, petale, pe care le-am pastrat si le-am folosit ( Nimic nu se arunca, totul se transforma);
- panglici;
- bolduri;
- putina ata rezistenta.


    Si am inceput joaca. Nu aveam o idee clara, imi doream sa arate varatic si cam atat.
  Cu ajutorul tutorialului de mai jos am reusit sa-mi confectionez niste floricele frumoase pe care le-am strecurat printre floricele colorate pe care le aveam (nu va recomand sa folositi organza deoarece aluneca si o sa aveti nevoie de o doza suplimentara de rabdare).

    
Si una dintre floricelele mele ...
   


    Daca am floricele, trebuia neaparat sa adaug si fundite asa ca m-am apucat de confectionat.
    Procesul nu e dificil absolut deloc si am incercat sa il reproduc in imagini ( practic trebuie sa infasurati panglica, sa o innodati si gata).


    Bun, acum am fundinte, am floricele  dar partea de sus este cam goala asa ca ....
    Sa mai adaug o floricica? Ar fi prea banal... O sa adaug o super floricica.
    Patru petale fixate cu un bold si in centru am plasat o floricica micuta. Asa da! Imi place!
   
     Si rezultatul final ....



    Ce parere aveti despre coronita mea? Incercati si voi?
    Mie-mi place foarte mult si am impresia ca va mai locui alaturi de noi si in septembrie.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like