OOTD: Fun day

marți, august 12, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

     Intotdeauna mi-a placut sa fac miscare, indiferent de natura sa iar plimbarile cu rolele au fost mereu printre preferatele mele. Imbin utilul cu placutul, fac miscare, ma distrez, intr-un cuvant dau in mintea copiilor.
    Nu ai cum sa fii serios in momentul in care le incalti. Vantul iti flutura pletele si te racoreste, viteza iti face ochii sa straluceasca si involuntar zambesti. O senzatie placuta chiar si in momentul in care te dezechilibrezi (se mai intampla si pe la case mai mari...).
     Duminica am realizat ca pe rolele mele se asternuse praful asa ca le-am scos rapid afara pentru ca mi-era dor de o plimbare in viteza. Eu cu rolele, el cu bicicleta , relaxare garantata si oboseala curata.
      Nu le-am mai folosit de ceva vreme si acest lucru s-a simtit. In momentul in care am ajuns acasa mi-a fost cam greu sa urc scarile dar nu-i nimic, acum sunt ca noua si astept cu nerabdare urmatoarea plimbare.



    Caldura mare, mon cher! Chiar daca am ales o locatie cu umbra deasa am simtit toropeala verii si m-am bucurat ca am apelat la outfit-ul pe care vi-l prezint astazi. Am purtat o tinuta lejera alcatuita dintr-un maieu intr-o nuanta intensa de roz neon alaturi de o pereche de pantaloni scurti simpatici foc.





    Detaliile "tepoase" ale pantalonilor scurti se potrivesc de minune cu niste bratari colorate.


Am purtat:
Maieu -Stradivarius
Pantaloni scurti Bershka Uma Blue - aici;
Accesorii - random;
Role - Decathlon (old).


    Cam atat pe ziua de azi. Voi ce activitati distractive practicati in sezonul estival?
    Ce tinute preferati?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like