Preferatele lunii august

duminică, august 31, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

   Si-a tecut si vara .... zilele trecute am inceput sa zaresc primele frunze ruginii si mi se parea atat de ciudat....
    Timpul zboara si mi-e ciuda pentru ca nu realizez acest lucru decat la finalul fiecarei luni, in clipa in care trag linie si verific realizarile (ce-am facut, ce-am vazut din tot ce mi-am propus ...). Parca vad ca imediat o sa imi pregatesc wishlist-ul pentru Craciun....
    Imi amintesc ca in copilarie timpul mi se parea ca trece atat de greu, orele la scoala durau tare mult si abia asteptam sa aud clopotelul, sa vina vacanta si dupa prea multa vacanta sa inceapa din nou scoala. Acum, pic-pac-puf si a mai trecut o luna, un an...
    Trecand peste nelinistile mele intelectuale astazi doresc sa va prezint produsele pe care le-am indragit in august. Nu sunt foarte multe dar toate-mi sunt dragi.

 
 - Lapte de corp Victoria's Secret Pure Seduction, cap de lista. Aici vi l-am prezentat si doresc sa va spun ca povestea de dragoste continua si in zilele noastre. Imi place la nebunie si nu am nimic de obiectat la adresa sa.
  - Untul de corp Macadamia Oil a fost un chilipir din Hello Free Z One Discount (daca sunteti bucurestence sau sunteti in trecere prin Bucuresti, nu-l evitati1 O sa gasiti multe chilipiruri). L-am ales datorita pretului sau de aproximativ 8 lei si va spun ca merita mult mai mult. Este consistent, hidrateaza excelent si miroase placut, usor dulceag. Nimic de obiectat la adresa sa.
 - Spuma de curatare Tea Tree este tot din Hello Free Z One Discount. Cu greu am reusit sa renunt la Gerovitalul meu iubit dar mi-am spus ca e cazul sa mai incerc si lucruri noi. Bine am facut! Spuma este fina, curata excelent, este eficienta si nu usuca tenul (simt o vaga senzatie de piele care strange dar nu este deranjanta). Pret decent, 8 lei.


     Flormar-ul la putere in august!
    Despre lip gloss v-am spus cateva cuvinte aici iar oja v-am prezentat-o aici.  Fardul auriu m-a cucerit  de la prima aplicare. Este pigmentat, rezistent si foarte frumossss. Cel mai frumos! In curand review.
    BB Cream - [Sheer Skin] Perfect Natural BB Cream - R100D? Da, va rog! A fost preferata mea in august si va spun sincer ca n-as vrea sa o termin niciodata. Un produs excelent, din punctul meu de vedere. Review aici .


La capitolul carti ma laud cu doua titluri.
O zi - dupa ce am vazut filmul mi-am spus ca trebuie sa citesc si cartea. Recunosc ca am citit-o incet, incet ... am savurat fiecare clipa pe care am petrecut-o alaturi de personajele principale. La sfarsit,  mi-au dat lacrimile dar m-am abtinut am reusit! E o carte de nota 10, amuzanta, asezonata cu romantism si condimentata cu drama.
Casa de la Riveron - a fost prima mea intalnire cu Kate Morton si mi-am propus sa-i citesc toate cartile. Este wow! si daca va plac cartle a caror actiune se desfasoara in Anglia din perioada (circa si aprximativ) 1920 trebuie sa o cititi. Deena i-a dedicat un articol aici iar daca eu nu v-am convins, sunt sigura ca ea o sa reuseasca.

    Cam atat pe luna august. Voi ce-ati mai descoperit? Cu ce ma tentati?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like