Vinerea imbulinata #38

vineri, august 08, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Nu-i asa ca va era dor de o imbulinare?
    Mie da si-am asteptat cu nerabdare ziua de vineri pentru a va prezenta o noua manichiura simpatica.
    Astazi va propun o manichiura varatica si in egala masura si eleganta. Pentru mine coraiul este compatibil cu vara, singura nuanta de rosu pe care o port in sezonul estival. Deasupra am presarat grupat niste buline de diverse marimi in nuante de mov, albastru si alb iar la final am aplicat top coat-ul Seche Vite - noua mea pasiune.
    Rezultatul a fost pe placul meu si cu siguranta voi reface aceasta manichiura si cu alte jocuri de culori.






    Cam atat pe ziua de azi, sper ca v-a placut manichiura mea si nu uitati ca  Alexia si Alexantza va asteapta pe paginile lor cu imbulinari spectaculoase.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like