InstaMania #88

marți, noiembrie 22, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies, 

    Am inceput saptamana cu zile friguroase si zau ca-mi pierdusem speranta ca zilele frumoase ne vor mai vizita si totusi, sfarsitul saptamanii a fost incredibil. Ma bucur ca am mai avut ocazia sa profitam de temperaturi blande si soare fara dinti. Eu zic ca e de bine. Poate ca o sa avem noroc de vreme frumoasa si in saptamanile viitoare. Pumnii stransi si zambete largi! 
    Dar, sa revenim la oile noastre! InstaMania a ajuns la episodul iar eu ma declar incantata de popularitatea acestor postari. Sper ca si cea de azi sa fie pe placul vostru.


    Dupa cum spuneam, saptamana a inceput cu zgribuleala si omat asa ca m-am inarmat cu ceaiuri pentru a-i rezista. Fares – Hawaii Cocktail este o veche cunostinta la care n-o sa renunt prea curand iar 5’oclock a fost o descoperire tentanta in Carrefour (aroma e delicoasa, merita sa-i dati o sana). 



    Am inaugurat venirea iernii cu un outfit gri, in ton cu vremea de afara (click aici in cazul in care nu l-ati vazut) si m-am bucurat enorm ca v-a placut. 


    Cand ajungi acasa dupa o zi obositoare de munca, gandindu-te doar la o baie fierbinte si mult somn iar in bucatarie zaresti cutia cu bunatati de la Donuterie, uiti de tot (inclusiv de silueta). Va spun sincer ca surprizele de acest gen ma bucura mai mult decat orice. 



   Un nou colet de la Nivea mi-a adus zambetul pe buze iar povestile care le insoteau mi s-au parut extreme de simpatice. 




    Si... Targul de Craciun de la Sibiu si-a deschis portile! E la fel de frumos ca in fiecare an dar ziua pe care am ales-o pentru a-l vizita nu a fost tocmai prielnica pentru oameni carora nu le place inghesuiala.  Oricum ne asteptam ca ziua de vineri sa aduca cu ea o imbulzeala de oameni si din acest motiv nu ne-am enervat, ne-am lasat purtati de val (de valul de oameni, bineinteles) incolo si-ncoace si ne-am propus sa il vizitam si intr-o zi in care sa ne bucuram de liniste si in care sa putem face si niste poze mai reusite.



    Hug the mug imi atrasesera de mult timp atentia dar nu reusisem sa ajung prin preajma unei cafele in jurul unei ore decente, recomandate servirii cafelei. Totusi, sambata am fost surprinsa de Marius, care a plecat dupa covrigi si s-a intors cu… multe bunatati. M-am bucurat, ce sa mai spun iar cafeaua (latte macchiato in cazul meu) a fost delicioasa. 



    Daca vremea e frumoasa iar noi suntem acasa, iesim la plimbare cu Happy. L-am plimbat pana n-a mai putut iar noi ne-am relaxat, am ras si ne-a bucurat de o zi de toamna ca la carte. 



    Doza de relaxare, editia de duminica. 


    Si-am incalecat pe-o sa si cu chiu cu vai am incheiat InstaMania (luni, m-am trezit ca tot bloggerul la ora 5 si abia dupa doua ore am reusit sa imi accesez conturile. Dupa ce am compus postarea am incercat sa-mi incarc pozele dar n-am reusit asa ca am abandonat misiunea land totul pe ziua de azi.Yay! RCS & RDS! Am inceput saptamana cu dreptul! ).

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like