Bunatati, noutati, surprize....

marți, iunie 04, 2013 bydee-make-up 0 Comments

 Hello ladies,

    Luna iunie a inceput frumos, cu multe surprize iar astazi doresc sa va prezint noile bunatati pe care le voi folosi in perioada imediat urmatoare.
    De asemenea, doresc sa va invit sa ii faceti o vizita si Deenei  care m-a amenintat ca ne va prezenta o gramada de bunatati pe blog.
    COSME-DE  mi-a oferit pentru testare un set minunat de mini oje NYX - Living in a dream care cuprinde 18 nuante si o crema de maini The Secret. Voi reveni in cel mai scurt timp cu review-urile aferente.


    Saptamana trecuta am aflat ca sunt una dintre castigatoarele unui cadou surpriza oferit de Meg.
    In coletul cu pricina se aflau cateva produse simpatice si anume: fard quatro smoky H&M, oja Essence Colour & Go, materie prima pentru  manichiura caviar, un gel de dus Yves Rocher Jardins du Monde cu floare de lotus si...cateva dulciuri care au fost devorate in momentul in care surpriza a fost dezvaluita.
   


Deena a gasit o solutia pentru a-si satisface pofta pentru oje dar si solutia pentru a-si respecta promisiunea cu care a inceput anul. Da, doamna mea isi respecta Project Pan-ul cumparandu-mi mie oje si da, in curand voi fi obligata sa intru si eu la acelasi regim pentru ca am devenit o mare "ojoholica". Cinci oje Medusa Isabela au incercat sa intre in sistemul de depozitare si le-a fost destul de greu...acum sunt foarte inghesuite de catre surioarele mai batrane.



Pot sa spun ca am inceput luna cu bunantati care ma fac sa zambesc si pe care voi incerca sa vi le prezint in diferite postari si voua.

Ce ziceti? Cu cine ar trebui sa incep?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like