Vinerea imbulinata #9

vineri, iunie 14, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Atentiune, trio-ul imbulinat ataca din nou! Deja imi imaginez o animatie cu personaje cu uniforme imbulinate, nici n-ar arata rau, nu-i asa? 
    Cred ca am deviat putin de la subiectul zilei....
    Iz de weekend, iz de vara, iz de vacanta... M-am lasat inspirata de aceste placute arome si v-am pregatit o manichiura imbulinata simpla si vesela.
     Am aplicat o baza alba, am punctat trei randuri cu bulinute colorate pe diagonala si am aplicat un glitter fin pe post de top coat. Sper sa va placa.






Produse folosite:


Sunt foarte curioasa in ce mod au imbulinat-o Alexantza si  Alexia asa ca va invit sa le facem o vizita.

Ce parere aveti despre manichiura mea? 
O imbulinati alaturi de noi astazi?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like