Review: Gene false individuale si dispozitiv pentru aplicarea genelor false - Born Pretty Store

luni, iunie 10, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Astazi doresc sa va prezint alte doua produse primite pentru testare din partea Born Pretty Store.
   Genele false individuale au fost primele pe lista mea, cred ca am inceput sa dezvolt o mica obsesie fata de ele.



Am ales varianta small size pentru a obtine un look cat mai natural si pot sa va spun ca sunt multumita de alegerea facuta. Imi place foarte mult modul in care se comporta in momentul aplicarii, sunt foarte usor de manevrat singurul minus pe care il pot oferi este la metoda de ambalare/lipire a acestora de suportul din  material plastic (trebuie sa fiti foarte atente in momentul in care le desprindeti pentru ca sunt foarte bine lipite iar daca actionati putin mai "agresiv" exista posibilitatea sa le distrugeti).

O mica demonstratie:



Indepartarea este de asemenea foarte usoara, cu ajutorul unui disc demachiant apasat pentru cateva secunde pe pleoapa.
O cutie contine 56 de bucati care pot fi refolosite.
Le puteti achizitiona de aici la un pret de 2.66 $.

Al doilea produs pe care vi-l voi prezenta astazi este dispozitivul pentru aplicarea genelor false
M-a tentat deoarece  mi s-a parut foarte practic, m-a atras ideea  de a-mi usura  "munca".
Daca nu l-ati vazut pana acum, dispozitivul arata in felul urmator:



Datorita ariei de acoperire mai largi, acest dispozitiv este mai practic decat clasica penseta si m-am obisunuit cu el de la prima utilizare.
Este foarte usor de folosit, tehnica fiind identica cu cea a pensetei dar mult mai rapida.



Am aplicat inclusiv gene false individuale cu ajutorul partii exterioare si m-am descurcat excelent.
Sunt foarte multumita de alegerea facuta si consider ca secretul aplicarii perfecte consta intr-un adeziv de calitate si un dispozitiv practic, eu l-am gasit pe al meu.
Il puteti achzitiona de aici  la un pret de 3.29$.

Transportul este gratuit indiferent de valoarea comenzii si folosid codul PML91 veti beneficia de un discount suplimentar de 10%.



Ce parere aveti? Va tenteaza aceste produse? Le-ati incerca?

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like