NOTD: Fabulous Flamingo

luni, iunie 03, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

     M-am gandit sa incepem o saptamana mohorata cu un strop de culoare, cu o manichiura roz.
    Cu putin timp in urma va prezentam produsele pe care le primisem pentru testare din partea Cosmetice originale iar astazi, dupa cum v-am promis, vi-l voi prezenta pe ORLY -  Fabulous Flamingo noul "membru al familiei".
     Tin sa precizez ca, din pacate nuantele nu sunt 100% fidele, in realitate nuanta sa este mai intensa, ultima poza (cea cu blitz) apropiindu-se cel mai mult de realitate.
     Sa vedem minunatia.





Inculpata in prim plan:


Ce pot sa va spun despre aceasta oja?
M-a impresionat rezistenta ei. Am purtat-o de duminica pana vineri cand manichiura mea a fost victima curateniei aferente sosirii weekend-ului. Pana la momentul deznodamantului, nu am avut probleme cu  ea, nu a sarit, doar la varfuri s-a tocit putin. De obicei nu port atat de mult o culoare pe unghii deoarece ma plictisesc foarte repede dar daca a fost vorba despre o testare, m-am sacrificat...:)
Este usor de aplicat,se intinde frumos si nu lasa dare. Pensula este mai subtire decat cele cu care eram obisnuita, lucru care a necesitat mai multe aplicari.       
O sticluta are o cantitate de 18 ml, o cantitate mai mult decat suficienta pentru foarte mult timp.
Puteti achizitiona Fabulos-ul Flamingo de aici la un pret promotional de 29 lei. 

Ce parere aveti despre aceasta nuanta fabuloasa? Va place? Ati purta-o?

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!


You Might Also Like