Review & Swatch: Gloss Maybelline XL Plumper Volume Seduction

joi, iunie 13, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Personajul principal al postarii de astazi este  glossul Maybelline XL Plumper Volume Seduction care mi-a fost trimis pentru testare de catre Cosmetice Originale.
   In sezonul cald, imi place sa port nuante deschise rozuri si nude-uri si tocmai din acest motiv nuanta Peachy Flush mi s-a parut alegerea perfecta, pacat ca vremea de afara ma contrazice in permanenta si vrea sa ma faca sa ma indrept catre nuante ca Full-Bodied Wine sau Plum Plump....
    Sa revenim la personajul sus-numit.
    Primul lucru care m-a facut sa ii ofer un plus este prezenta foliei protectoare. Glossul este protejat atat de personaje straine care ar putea sa intre in contact cu el cat si de posibilitatea degradarii pe durata transportului.
    Ambalajul sau mi se pare extrem de elegant, confectionat dintr-un material plastic lucios si rezistent.



Este foarte usor de folosit datorita sistemului din "dotare" care permite o aplicare uniforma fara sa fie nevoie de retusuri suplimentare.


Swatch:


Producatorul ii mai ofera si urmatoarele proprietati: formula cu colagen stimuleaza circulatia avand efect de crestere in volum a buzelor de cca 30%.
In momentul aplicarii se poate simti o usoara senzatie de furnicatura ceea ce este normal pentru a avea efectul dorit. 

Am simtit intr-adevar o usoara senzatie de furnicatura, deloc deranjanta care a durat cateva minute dar nu am observat o crestere a volumului buzelor, sincera sa fiu nici nu ma asteptam si nici nu am urmarit cu mare atentie fenomenul deoarece eu sunt foarte multumita de dimensiunile buzelor mele si nu as schimba nimic la ele.
Rezistenta este identica cu cea a unui gloss normal iar nuanta imi place foarte mult, dupa cum puteti observa si in swatch-uri este o nuanta naturala, o piersica in adevaratul sens al cuvantului.
Puteti achizitiona acest gloss-ul  Maybelline XL Plumper Volume Seduction de aici la un pret de 25 lei.

In concluzie, pot spune ca am descoperit un nou produs care imi place iar acum astept vara pentru a abuza de el.

Voi ati folosit gloss-uri de acst gen? V-au placut? Va tenteaza?

Kiss Kiss si un weekend de vis!

You Might Also Like