Vinerea imbulinata #10

vineri, iunie 28, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Daca e vineri e .... zi de imbulinare.
    Cu gandul la concediul care a trecut, cu o lipsa acuta de inspiratie, m-am tot gandit de sa va prezint astazi si cu emotii in suflet am pus mana pus mana pe punctator gandindu-ma ce as putea sa fac ... Apoi, brusc m-a lovit inspiratia. Stiu ca manichiura voastra preferata a fost aceasta asa ca m-am gandit sa o reinterpretez prin intermediul unei manichiuri french.
    Dupa cum v-am mai spus, nu sunt o fana a acestui gen de manichiuri deoarece in "tinerete" am purtat exclusiv french si am ajuns la saturatie. 
    Acum, m-am gandit sa ii acord o sansa iar rezultatul final imi place si sper ca si voi sa fiti de acord cu mine. 
    Ca si materie prima am folosit oje din setul NYX - Living in a dream, oja Orly - Fabulous Flamingo si oja Flormar nr. 424.




Sunt curioasa de operele bubulinelor mele Alexia si Alexantza asa ca va invit sa le faceti o vizita.
Ce parere aveti despre manichiura mea? Va place?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like