OOTD: Caliente

marți, iulie 29, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Vara, soare, temperaturi dogoritoare ... Am asteptat-o cu sufletul la gura iar acum ma plang. E prea cald, ma sufoc, nu-mi place. Diana, fiinta complicata ... ploaia te face mofturoasa, caldura te moleseste...
    Oricum eu am gasit varianta castigatoare. Daca e mai cald decat permite legea ma retrag in zone   racoroase iar daca temperaturile sunt acceptabile profit cat de mult pot.
     Dupa cum puteti observa, tinuta de azi se incadreaza in a doua categorie. Visam la o "sedinta foto" intr-o locatie ca cea pe care v-o voi prezenta astazi de foarte mult timp. Am cautat zone in care sa gasim baloti dar de fiecare data aveam cate ceva de obiectat pana am zarit-o, am oprit masina si-am zbughit-o la pozat. 
     Atunci am exclamat: Ce frumoasa este vara! 




    Mi-am dorit o fusta clos, midi care sa poata fi purtata in diverse combinatii. Solutia salvatoare a venit de la Made with love by mom - aka mamica mea cea priceputa. Actiunea s-a desfasurat in felul urmator: am ajuns acasa, i-am prezentat datele problemei, am rascolit casa in cautarea materialului perfect si i-am dat de lucru. Produsul finit imi place la nebunie, ca atare am mai comandat cateva fustite. Asa... sa fie...




    Sandalele pe care le port astazi le-am vazut in Auchan la un pret de aproximativ 20 lei. Nuantele mi-au atras atentia asa ca le-am luat fara sa stau pe ganduri. Sunt comode, aspectuoase, un chilipir.


Am purtat:
Fusta Made with love by mom;
Maieu - Tex (old);
Sandale - Auchan;
Accesorii - random.


    Voi ce purtati in zilele Caliente?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like