Review: Unt de corp usor Nostalgy by Amely S

joi, iulie 24, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Va mai amintiti aceasta postare in care va prezentam primele doua produse primite de la Amely S?
    Astazi va voi povesti cate ceva despre al treilea produs pe care l-am testat, untul de corp usor Nostalgy.
    Imi doream un produs usor, care sa se absoarba rapid deoarece consider ca produsele de acest gen sunt foarte potrivite in sezonul cald. Zis si facut, Amelia mi-a preparat un produs proaspat, cu o aroma suava.
    Am avut posibilitatea de a opta fie pentru sortimentul cu aroma de zmeura, fie pentru cel cu aroma de crin iar eu l-am ales pe cel din urma (contine : unt de shea, argan, ulei de struguri, ceara emulsifianta vegetala, apa plata, Plantaserv Q, ulei esential de : flori de portocal , flori de iasomie si trandafir.).
    

    Un ambalaj simplu, m-a intampinat si am desurubat rapid capacul inspirand cu sete. Un iz placut si suav mi-a atras atentia. Am simtit o aroma florala cu note orientale, fine.
    Apoi, am observat textura sa cu aspect de frisca. Yummy!
    


    Fara sa mai analizez prea mult situatia l-am aplicat si am observat ca se absoarbe rapid fara a lasa niciun strat uleios pe suprafata pielii.
   L-am aplicat atat pe pielea umeda cat si uscata iar efectul a fost identic. Pielea ramane hidratata, fina, catifelata.
    Hidratarea se mentine pe parcursul a 24 de ore si nu simt nevoia aplicarii unui produs suplimentar.
   Avand o aroma destul de usoara, aceasta persista destul de putin dar pentru mine acest aspect nu este deosebit de important.
   Non comedogenic, l-am aplicat si in zona decolteului (zona cea mai sensibila in cazul meu) fara ca acesta sa protesteze.
    Din pacate se consuma destul de usor, eu l-am folosit pe tot corpul iar astazi, cu regret in suflet va anunt ca s-a terminat. Avand o consistenta atat de fina, la fiecare aplicare foloseam destul de mult produs. 
    Produsul are o cantitate de 100 ml, o vaabilitate de 3 luni de la deschidere si poate fi achizitionat de aici la un pret de 20 lei.

In concluzie, ma bucur ca am descoperit un nou produs 100% natural, usor ca o seara placuta de vara, de care sunt foarte multumita. Acum sunt tentata si de sortimentul cu pudra de zmeura pentru ca mi se pare ca se potriveste la fix cu anotimpul de care trebuie sa profitam cat mai mult.

    Voi ce produse hand-made folositi? Ce va tenteaza?


Kiss Kiss Dee
    

You Might Also Like