Preferatele lunii iunie

joi, iulie 03, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Si-a trecut si Ciresar cu a sa vreme capricioasa... Eu ma asteptam sa va prezint produse care mai de care cu FPS - uri mai mari, bronz, culoare dar din pacate n-am prea scos nasucul la soare ... Iar fac rime, e de bine?
    Gata, m-am astamparat si incep prezentarea produselor care mi-au placut in luna care s-a incheiat.
    Am descoperit prouse simpatice, nu m-a dezamagit nimic asa ca pot sa afirm cu tarie ca luna iunie a fost o luna buna.
      Spre deosebire de alte postari de acest gen astazi doresc sa incep cu oja care mi-a monopolizat atetia in ultima perioada. Este vorma despre despre  3 Concept Eyes, mandra purtatoare a numarului 005, un peach-rozaliu-neon de care m-am indragostit.
    La una dintre sesiunile de cuparaturi din Auchan am realizat ca Oversa nu exista pe rafturi asa ca m-am reprofilat. Am ales un produs no name (pentru mine) si anume acetona Giulia. Pretul modic de 5 lei pentru 100 ml mi-a atras atentia asa ca am strecurat-o rapid in cos. Este foarte efcienta, nu agreseaza unghia nici zona cuticulelor. Ieftin si bun, nota 10.
   Rujul creion Astor - 002 - Loved Up, imi place la nebunie. Il port mereu cu mine, este foarte cremos hidratant si ofera un luciu natural. L-am achizitionat tot din auchan la un pret de 10 lei. Daca il mai gasiti, dati-i o sansa, merita!
    Mascara 1001 Cils de la Bourjois este cea mai recenta aparatie in portfardul meu si-mi place foarte mult. In curand o sa-i dedic un review, promit!


    Schimband aria de acoperire/ingrijire ajungem la ... Batiste. O daaaa! Acum inteleg de ce-l lauda toata lumea. Datorita Alexantzei  - tin sa ii multumesc si pe aceasta cale asa ca ... Iti multumesccc! - am reusit sa pun si eu gheruta pe cateva sortimente si am inceput cu varianta Original. Imi place foarte mult, nu incurca parul, ii ofera prospetime si volum. Love, love, love. 
    Daca tot vorbim de dragoste ajungem si la Untul de corp I love - Raspberry & Blackberry care pe langa aroma apetisanta ofera o hidratare de vis. Sunt foarte multumita de el si deja ma gandesc si la alte sortimente.
    Exfoliantul I love  - Raspberry & Blackberry mi se pare foooarte bland asa ca il folosesc pe post de gel de dus si ne intelegem de minune.
    Am economisit untul de shea BIO nerafinat MAYAM pentru a-l putea plasa in zona preferatelor lunii iunie. Sunt foarte multumita de el, este un produs multifunctional de nota 10. Vi l-am prezentat aici.
   Samponul pentru par gras Keune Derma Regulating a fost vedeta acestei postari si va spun sincer ca nu am nimic de obiectat la adresa sa. Sunt multumita de el si sper ca nu o sa se termine prea curand.
   

    Trilogia Sancti a fost cea care mi-a ocupat timpul liber. 
    Cred ca Simon Toyne a dorit sa-l surclaseze pe Dan Brown la categoria subiecte controversate si s-a gandit sa abordeze o tema religioasa intr-un mod diferit. Nu pot sa va spun prea multe vis-a vis de tema dar va pot spune ca: 
- Sanctus a fost captivant, palpitant si nu am putut sa-l las din mana. L-am terminat in 3 zile si am inceput imediat urmatorul volum.
- Obisnuita cu nebunia din Sanctus, de la Cheia ma asteptam la mai multa actiune. Variatiuni pe aceeasi tema, subiect mutat pe alte teritorii, final care te face sa vrei neaparat sa ajungi la volumul al treilea. 
- Turnul, daca as fi fost Simon Toyne l-as fi facut mai palpitant, mai SF. Ehh...nu sunt asa ca va pot spune ca aici actiunea se desfasoara in perioade de timp diferite (in gen Mostenirea - daca ati citit-o), abordarea e diferita iar la inceput te face sa te intrebi unde-s personajele principale. E interesanta.
    Oricum trilogia te tine in priza si esti mereu atent la ce urmeaza. Iti creezi scenarii, te astepti la rasturnari de situatii, speri la un happy end mereu si pana la urma .... va las pe voi sa descoperiti cum se incheie.
   Sunt curioasa daca Deena va fi de acord cu opiniile mele, astept cu nerabdare si articolul ei dar asta doar dupa ce ii voi inapoia Turnul pe care mi l-a imprumutat satula de plansetele mele de copil rasfatat care voia si partea a treia....
   Daca va plac cartile de actiune, sunt de parere ca meria sa-i dati o sansa.


       Cam atat pe luna iunie. Sper ca nu v-am plictisit si astept cu nerabdare comentariile voastre?
    Care au fost preferatele voastre? 

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like