OOTD: ♥ Yellow ♥

marți, iulie 28, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Pe cuvant ca n-am putut sa gasesc alt titlu mai inspirat pentru postarea de azi!
    De cand ma stiu mi-a placut galbenul dar vara aceasta... oh vara aceasta m-a dat pe spate. Cum vad ceva galben sunt fascinata. 
    Ah! Si problema e si mai complicata! Mi s-a pus pata pe nuante de galben care sunt pastelate sau intense (aka "neoane"). Fie ca e vorba de un lac de unghii sau o pereche de sosete, simt ca trebuie sa le am. Muuulte! Cat mai multe galbenele!
     Pentru outfitul pe care l-am pregatit pentru voi am apelat la noua mea fusta de un galben atat de intens incat nu poti sa o ignori si pe care am combinat-o cu un tricou lejer negru. Nu mi s-a parut ca am nevoie de prea multe accesorii deoarece n-am dorit ca ea, noua preferata, sa fie eclipsata in vreun fel.



    Nu ai cum sa ramai indeferent(a) in fata aceastui model. Mi-a placut la nebunie iar in clipa in care am vazut ca beneficiaza si de o reducere substantiala, n-am mai stat pe ganduri si am atacat-o. Materialul sau este moale, placut si.... nu se sifoneaza. Datorita faptului ca e croita din mai multe straturi nu este transparenta (in partea din spate, daca privesti cu atentie, poti sa-ti faci o idee vis-a-vis de ce ar putea fi dedesubt dar daca vrei sa eviti acest lucru poti sa porti un tricou mai lung). Lungimea sa e acceptabila asa ca poate fi purtata atat in timpul zilei cat si seara, la o iesire cu prietenii.




     Tricoul mi-a atras atentia datorita materialului usor din care e confectionat (in) si, bineinteles a fermoarului care nu are cum sa nu te convinga. Imi plac fermoarele folosite ca si accesorii, stiu ca v-am mai precizat acest aspect asa ca nu mi-a fost greu sa-l aleg.



    Am purtat: 
Fusta ZARA OPHTA YELLOW - articole asemanatoare aici;
Tricou ZARA AGATHA BLACK - articole similare aici;
Sandale - Lovely Shoes(old);
Accesorii - Random & Soufeel.


    Voi ce parere aveti despre galben?
    Va place? Il purtati?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like