OOTD: When I grow up ...

joi, decembrie 04, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Iar am ales un titlu ciudat nu-i asa?
    Stati! Vin cu explicatiile chiar acum!
    Fiecare considera ca a atins un anumit grad al maturitatii la o anumita varsta dar eu, cand vine vorba despre ingrijirea unui sufletel (caci despre asta este vorba) consider ca trebuie sa mai cresc. In weekend-ul care s-a incheiat am avut ocazia sa vad cum e sa traiesti avand animalute de companie. Nu unul, ci trei.
    Va spun sincer ca totul este foarte ... efervescent. Nu stii din ce parte vine dragalasenia, in directia cui sa-ti indrepti atentia, cert e ca nu ai cum sa te plictisesti cu asemenea companie. Mi-ar placea sa am un suflet mic pe care sa-l rasfat dar... nu acum. Intr-un viitor mai mult sau mai putin apropiat.
    Si daca tot i-am laudat, va spun cu mana pe inima ca m-am indragostit de bullterrieri (la inceput mi se pareau diferiti si eram convinsa 100% ca sunt agresivi si cand colo ... sunt cele mai blande fiinte) asa ca i-am luat si la o sedinta foto.
   Astazi sunt insotita de Shiva si de Takko la una dintre cele mai provocatoare sendinte la care am asistat pana acum (Happy a ramas pe tusa deoarece era mult prea greu sa-i coordonam pe toti). Rezultatul pe care vi-l prezint azi a fost cu adevarat munca in echipa iar eu ma declar multumita.



    In timp ce hoinaream pe Kurtmann am zarit o pereche de pantaloni scurti care mi-au luat inima si-au plecat ... Maro, confectionati din piele, cu un aspect larg, fix pe gustul meu. Cum sa nu-i doresc, cum sa nu-i visez? I-am strecurat raid in cos si m-am bucurat ca un copil in momentul in care au ajuns la mine.


    M-am gandit ca ar arata bine alaturi de noua mea camasa de blugi pe care am vazut-o aici si mi-am spus ca trebuie sa fie a mea.
    Nuanta sa e fix pe placul meu iar detaliile o fac si mai deosebita. astfel incat nu am simtit nevoia de a purta si alte accesorii.


    Cardiganul (cred ca pot sa-l numesc cardigan, nu?) este o noua creatie Made with love by mom, imi place la nebunie si ma bucur ca il pot purta in foarte multe combinatii.




    Palarioarele sunt noua mea manie asa ca nici tinuta pe care v-o prezint azi nu a scapat de o mica si frumoasa palarie bej, care mi se pare ca se asorteaza perfect cu noul meu look.


Am purtat:
Pantaloni Pull & Bear - aici;
Camasa denim - aici;
Cardigan - Made with love by mom;
Dres - Sosetaria;
Cizme Fullah Sugah - aici;
Palarie - aici.


    Si ca sa nu se simta nedreptatit ... am decis sa vi-l prezint si pe Happy care a fost foarte obosit dupa sedinta foto in care a putut sa faca tot ce a dorit.


    Sper ca v-a placut postarea de azi si astept sa-mi spuneti daca va doriti sau daca aveti sufletele care sa va ofere doze mari de fericire.

Kiss Kiss Dee


You Might Also Like