Imbulinata intarziata

duminică, iunie 26, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


     Daca saptamana aceasta a fost dedicata postarilor cu si despre produse romanesti iar vineri am sarbatorit ia cu o postare speciala m-am gandit ca v-ar placea sa pastrez traditia imbulinarilor bilunare si ca nu o sa va suparati pe mine daca voi intrazia putin. Asadar si prin urmare... azi e zi de imbulinare!
     M-am tot gandit cum sa imbin tema saptamanii cu imbulinarile simpatice si pana la urma ideea salvatoare a venit. Avand in vedere faptul ca astazi e Ziua Drapelului National, am decis sa folosesc culorile tricolorului pe care sa aplic ordonat si imbulinat. V-am bagat in ceata nu-i asa? Ei bine, va invit sa priviti fotografiile de mai jos pentru a va face o idee despre este vorba in propozitie.





Am folosit:
Flormar light Summer - no. LS02;
Avon Gel Finish - Fire Cracker;
Golden Rose Express Dry - no.71 (albastru);
Golden Rose Express Dry no.14 (galben);
Top coat pentru uscare rapia Kallos.


     Ce parere aveti despre ideea mea?
     Ati purta o manichiura de acest gen?

Kiss Kiss si o duminica de vis!

You Might Also Like