Pe lista de cumparaturi #2

sâmbătă, iunie 11, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Daca vremea nu ne permite sa hoinarim atunci facem planuri, ne relaxam sau... cheltuim banutii din pusculite. Asa cum am promis, incerc sa fiu mai cumpatata asa ca nu ma avant pana nu imi pregatesc o lista bine pusa la punct de la care incerc sa nu ma abat.
     Ce am adugat in aceasta luna? Priviti mai jos, o sa am si justificari!


     Nu pot sa incep decat cu un produs fata de care am dezvoltat o mica obsesie din momentul in care am testat scrub-ul din aceeasi gama. Stiti despre cine vorbesc? Ziaja Orange Butter e vinovatul, normal! 
    V-am vorbit despre el in acest articol si imi doresc sa am macar si untul de corp din aceasta gama atat de aromata.

Sursa


    Al doilea produs, nu e unul vital dar datorita faptului ca am iubit la nebunie rujurile Power Shine de la Oriflame si de mult timp ma gandeam la ele, am adaugat pe lista mea Red Ovation deoarece a fost preferatul meu. Da, acum trebuie doar sa vanez ofertele si sa-l atac. Mi-e dor de rosul-corai cu sclipici fin care mi-a fost alaturi atatia ani.

Sursa


    Ella m-a convins ca trebuie sa incerc bifazicul de la Garnier - Skin Naturals asa ca l-am adaugat pe lista fara sa stau pe ganduri. Stiu ca avem gusturi asemanatoare asa ca il voi cauta cu toata increderea!

Sursa
   Avand in vedere faptul ca in trusa mea se mai afla un singur fond de ten si o BB Cream pot sa adaug si un produs din aceasta categorie pe lista, nu-i asa?
    De aceasta data m-am oprit asupra unui fond de ten de la Maybelline, pentru ca pana acum nu am fost dezamagita de niciun produs al acestui brand. Am ales Dream Stain Liquid deoarece mi se pare perfect pentru sezonul cald - un fond de ten cu formula aerata ce catifeleaza si uniformizeaza tenul pentru acoperire perfecta.
    Da, vreau!

Sursa

     Si pentru ca vine vara, bine-mi pare... doresc un highlighter care sa straluceasca intens, magic si minunat. Pentru asta am ales MUA - Undress Your Skin si abia astept sa il bifez. Nu-i asa ca arata excelent?

Sursa

    Gata, gata ma opresc aici! Nu a fost usor sa aleg doar cinci produse dar n-am ce face! Asta mi-am propus sa fac si voi continua in acelasi mod!
     Pe listele voastre se regaseste vreun porodus similar? Voi dupa ce produse tanjiti in aceasta luna?


Kiss Kiss si un weekend de vis!

You Might Also Like