OOTD: Ia romaneasca

vineri, iunie 24, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Nici nu va puteti imagina cat de mult ma bucur ca Ziua Universala a Iei Romanesti este un eveniment care incepe sa fie din ce in ce mai promovat iar piesa centrala a acestuia a devenit un adevarat simbol al nostru, al romancelor.
     Astazi, pe langa faptul ca sarbatorim Sanzienele, sarbatorim si frumusetea, unicitatea, diversitatea iilor pe care fie le mostenim, fie le achizitionam pentru a le lasa la randul nostru mostenire mandrelor noastre urmase.
     Ca de obicei, m-am alaturat comunitatii iubitoarelor de traditii si am incercat sa marchez momentul asa cum am stiut eu mai bine, prin intermediul unei tinute imortalizata intr-un cadru tipic romanesc.
     Sper sa va placa avalansa de fotografii pe care am pregatit-o cu aceasta ocazie.




    In cazul in care nu stiati, acest eveniment a debutat in anul 2013, la initiativa comunitatii La Blouse Roumaine si a luat amploare inca de la lansarea sa. Eu imi doresc ca ia sa devina un obiect vestimentar pe care sa-l purtam cat mai des, nu doar la ocazii speciale sau fiindca acum e considerat "la moda".
     Haideti sa facem din ii semnaturile noastre si sa le aratam tuturor bogatiile cu care ne mandrim!






    Nu mai e un secret pentru nimeni faptul ca pentru mine, costumul national e o comoara pe care o port cu mandrie de fiecare data cand am ocazia. 
     Dupa ce a vazut postarea de anul trecut (click aici in cazul in care nu v-o mai amintiti) bunica mea, olteanca ardelenizata, mi-a spus ca e musai sa mai fac niste fotografii in care sa port o tinuta 100% olteneasca. Am acceptat cu drag si am asteptat cu nerabdare momentul potrivit.
     Astazi, de Ziua Universala a Iei Romanesti sunt o adevarata oltencuta, nu-i asa?



     Ei mandre romancute, ce parere aveti? Va scoateti si voi iile la promenada?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like