Happy day...or ...Happy B'day...:)

luni, martie 12, 2012 bydee-make-up 7 Comments


Hey ladies,

Astazi implinesc o luna de blogging, o luna de la prima mea postare, o luna de cand am intrat in aceasta minunata lume ;)).
Stiu, e foarte putin, dar pentru mine conteaza enorm pentru ca in sfarsit fac ceea ce imi place, ce ma pasioneaza.
In aceasta luna am reusit sa va prezint putin din ceea ce stiu sa fac si cateva dintre produsele  care le iubesc si care le recomand cu placere.
Am primit sfaturi utile, de la persoane care nu le cunosteam dar care prin bunavointa lor mi-au explicat ce pot face si ce n-ar fi recomandat sa fac si pe care incerc sa le respect si sa le aplic, pentru a-mi imbunatati atat tehnicile de machiaj cat si aspectul blogului. Va multumesc pe aceasta cale pentru ajutorul vostru si pentru ca v-ati facut timp sa ma vizitati si sa ma sfatuiti. Sper ca si pe viitor sa fiti alaturi de mine, pentru ca doresc sa ma perfectionez  si stiu ca nu o pot face fara ajutorul vostru.
I looove my followers too, nu v-am uitat si sunteti foarte importante pentru mine.
Deja sunt cam melancolica, huh?
Ok, atunci Happy B’day to me, va imbratisez pe toate, va multumesc si va ofer o “bunatate” virtuala pentru ca tortul il primiti la 1 an ;))


Kiss Kiss Dee 

You Might Also Like

7 comentarii: